اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. دى 1395 - 11:58   |   کد مطلب: 23054
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
شناسایی بیش از 25 نخبه در ملایر به همت بسیج
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر گفت: در سال 94 بیش از 25 نفر از نخبگان را شناسایی کردیم و طرح‌های این دوستان را به سازمان علمی و پژوهشی استان همدان برای استفاده از تسهیلات و ثبت اختراع معرفی کردیم.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا آقابیگی بیان کرد: در سال 94 بیش از 25 نفر از نخبگان را شناسایی کردیم و طرح‌های این دوستان را به سازمان علمی و پژوهشی استان همدان برای استفاده از تسهیلات و ثبت اختراع معرفی کردیم.

وی افزود: ما ظرفیت‌های خوبی را برای کمک به این دوستان داریم از جمله بانک‌های عاملی که در شهرستان وجود دارد و قول همکاری داده اند.

مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: پارک علم و فناوری شهرستان ملایر دوشادوش ما در کارگروه پیش آمدند و برای حمایت از نخبگان شهرستان اعلام آمادگی کردند و تاکنون نیز ثابت کردند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از ظرفیت‌های پژوهشی خود با اعتباراتی که هست قول همکاری داده‌اند، گفت: در سال گذشته خواهر مریم جعفری از حمایت شهرستانی در بسیج بهره‌مند شد که دستگاه خشک‌کن سبزه را اختراع کرد و به نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی و در اسفند ماه سال گذشته موفق به دریافت بالاترین نمره علمی در بین تمام نخبگان کشور شد شد.

آقابیگی با اشاره به اینکه این یکی از افتخارات برتر ما در کارگروه است، ابراز داشت: هم اکنون با گروه خود با قسمت پژوهشی دانشگاه تهران وارد عقد قرارداد شده که امیدواریم از این گروه بتوانیم یک گروه نمونه کارآفرین را در ملایر داشته باشیم.

مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر افزود: برنامه‌های ما مختص به طیف خاصی نمی‌شود و افرادی که احساس کنیم طرحی را دارند که نیازمند کمک هستند، یاری می کنیم برای ما فرقی نمی کند که در چه مقطع تحصیلی هستند برای ما طرح‌های که ارائه می‌شود مهم است.

وی اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوب دیگری نیز امسال داریم که با اعتمادی که جوانان شهرستان ملایر به کارگروه و اعضا دارند ارائه خواهد شد.

آقابیگی با بیان اینکه اعضای کارگروه ما تیم خیلی خوبی هستند که همگی دلسوزانه تلاش می کنند، گفت: با همت اعضا امسال موفق شدیم مجوز پایگاه علمی و پژوهشی را در شهرستان دریافت کنیم.

وی با اشار به اینکه ما ثابت کردیم که ملایر دارای توانمندی‌های بسیاری است، خاطرنشان کرد: این پایگاه متعلق به تمامی اقشار در بسیج است و در حال حاضر مشغول تکمیل کردن بانک اطلاعات نخبگان هستیم و از تمام کسانی که آمادگی حضور در این پایگاه را دارند دعوت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان