اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1395 - 20:16   |   کد مطلب: 23047
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه فعال و قدرتمند بارشی از غرب و جنوب غرب کشور از روز شنبه هفته آینده وارد این استان شده و همدان را فرا می گیرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج با اعلام این خبر گفت: آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و در برخی از ساعات وزش باد پیش بینی می شود و این روند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با نفوذ سامانه بارشی از فردا شنبه بیشتر نقاط استان با بارش باران، ریزش برف قابل توجه، سرعت وزش باد و تگرگ و رعد و برق همراه است.

پیرتاج با بیان اینکه در این مدت دمای هوای همدان تا حدودی کاهش می یابد افزود: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته وی گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان فامنین با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ورود سامانه بارشی، هواشناسی استان همدان در اطلاعیه شماره ۱۶ از مردم و مسئولان نهادهای دولتی خواست به توصیه های این اداره کل توجه کنند.

پیرتاج افزود: به دلیل ریزش برف و بارش باران، لغزندگی، یخ زدگی و گاهی مه آلودگی در محورهای ارتباطی و معابر مقاط مختلف استان و اختلال در تردد وسایل نقلیه پیش بینی می شود.

وی گفت: در برخی از نقاط جنوبی استان همدان به دلیل وجود تگرگ و رعد و برق، احتمال آسیب به احشام و مردم در ارتفاعات وجود دارد.

وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی در برخی از نقاط استان همدان و در نیمه جنوبی احتمال طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان