اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1395 - 0:30   |   کد مطلب: 23026
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روی مردم مظلومی که برای خرید نان شب محتاج اند شرمنده ایم که عده ای اینگونه با وقاحت حق الناس را بالا می کشند و حس می کنند با لابی های کثیف می توانند از زیر تیغ عدالت بگریزند.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبر داغ، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اظهارات روز گذشته دادستان تهران پیرامون تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعلل مدیرعامل بانک سرمایه برای شکایت از بدهکار 1000میلیاردی مشکوک است و امیدواریم دستگاه قضایی با جدیت ابعاد این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

خالقی با اشاره به سهم قابل توجه فرهنگیان در بانک سرمایه تاکید کرد: قشر فرهیخته و زحمتکش معلمان با امید به صیانت از پولهایشان به صندوق ذخیره فرهنگیان اعتماد کردند و پذیرفتنی نیست افرادی با حاتم بخشی از اموال معلمان، وام های کلانی را در اختیار افراد معلوم الحال قرار دهند و حاضر به شکایت هم نباشند.

به گزارش ناطقان، این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روی مردم مظلومی که برای خرید نان شب محتاج اند شرمنده ایم که عده ای اینگونه با وقاحت حق الناس را بالا می کشند و حس می کنند با لابی های کثیف می توانند از زیر تیغ عدالت بگریزند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان