اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1395 - 0:28   |   کد مطلب: 23025
با نزدیک شدن به نیم فصل فوتبال لیگ‌های اروپایی گمانه‌زنی‌ها در خصوص اخبار نقل و انتقالات شدت گرفته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از شفقنا، لیگ های سرشناس اروپایی به نیم فصل خود نزدیک می شوند و تعطیلات زمستانی و فصل جابجایی آغاز خواهد شد.

 

در این گزارش می خواهیم به مهم ترین اخبار فصل جابجایی زمستانی بپردازیم:

 

نخستین خرید گران قیمت شیاطین سرخ در زمستان

 

روزنامه سان انگلیس اعلام کرد که منچستر یونایتد با ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی بنفیکا به توافق نهایی رسید و با این بازیکن قرارداد امضا کرد.

 

سان نوشت: لیندلوف به  گران ترین مدافع تاریخ شیاطین سرخ تبدیل شد. او با رقم 42 میلیون پوند به یونایتد پیوست تا شاگرد ژوزه مورینیو شود.رئیس باشگاه بنفیکا در انگلیس به سر می برد و به زودی قرارداد این بازیکن سوئدی نهایی می شود تا او بتواند با پیراهن تیم جدید خود به میدان رود.

 

لیندلوف تنها 22 سال سن دارد و پیش از این هم زلاتان به ستایش از او پرداخت و آینده درخشانی را برای او متصور شود. او دو بار با بنفیکا قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده است. منچستر یونایتد به خاطر جام ملت های آفریقا نمی تواند اریک بایلی را در اختیار داشته باشد و به همین خاطر باید در خط دفاعی خود بازیکن جذب می کرد.

 

ریو فردیناند با 29 میلیون پوند گرانترین مدافع تاریخ باشگاه منچستر یونایتد بود که این بازیکن جوان سوئدی رکورد او را شکست.

 

توافق اشنایدرلین با اورتون

 

اشنایدرلین که در دوران لوئیس فان خال از ساوتهمپتون به منچستر یونایتد پیوست در ترکیب تیم مورینیو به ندرت به میدان می رود.

 

تراکم زیاد خط میانی شیاطین سرخ باعث شده تا هافبک فرانسوی این تیم به دنبال جدایی باشد. اورتون مشتری جدی اشنایدرلین است و رسانه های انگلیسی اعلام کردند که او با 18 میلیون پوند با آبی پوشان گودیسون پارک به توافق نهایی رسیده است.

 

جو هارت به لیگ جزیره برمی گردد

 

با وجود آنکه یورگن کلوپ در فصل جابجایی تابستانی یک دروازبان آلمانی جذب کرد اما مشکلات خط دروازه قرمز پوشان آنفیلد همچنان ادامه دارد.

 

رسانه های انگلیسی اعلام کردند که لیورپول به دنبال جذب جو هارت در زمستان است و این دروازبان باتجربه به لیگ جزیره برخواهد گشت. جارت در تورینو بازی می کند و نتوانسته عملکرد خوبی با پیراهن این تیم ایتالیایی داشته باشد.

 

پیشنهاد یک تیم بزرگ انگلیسی به سوپر ماریو

 

به نظر می رسد که درخشش در لیگ فرانسه باعث شده است تا سوپر ماریو بازهم از تیم های بزرگ پیشنهاد داشته باشد. او بعد از فصل ناامید کننده ای که با لیورپول داشت الان در نیس به روزهای اوج خود برگشته است.

 

مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن جنجالی گفت که او از یک تیم بزرگ لیگ برتری پیشنهاد دارد و احتمال بازگشت او به فوتبال انگلیس وجود دارد.

 

وستهام مشتری دو ستاره یونایتد

 

باشگاه وستهام به دنبال دو خرید بزرگ در فصل جابجایی زمستانی است. مارکوس راشفورد و آنتوان مارسیال با پیشنهاد باشگاه وستهام مواجه شده اند و باید دید که مورینیو اجازه جدایی به این دو بازیکن را می دهد.

 

راشفورد جایی در ترکیب اصلی یونایتد ندارد اما مارسیال به ترکیب اصلی رسیده  و در چند دیدار اخیر به میدان رفته است.

 

رئال مادرید کورتوا را می خواهد

 

با وجود آنکه کیلور ناواس عملکرد خوبی در رئال مادرید داشته اما این تیم اسپانیایی بازهم به دنبال جذب یک دروازبان بزرگ است.

 

رادیو کادینا سر اسپانیا اعلام کرد که رئال مادردی کورتوا را می خواهد و به دنبال جذب او در زمستان است اما کونته تاکید کرده که این دروازبان را به هیچ تیمی نخواهد داد.

 

واکنش دیبالا به پیشنهاد رئال و بارسلونا

 

ستاره جوان یوونتوس از هر دو غول بزرگ اسپانیا پیشنهاد دارد اما او تاکید کرد که مذاکراتش برای تمدید قرارداد با یووه را آغاز کرده است.

 

این بازیکن جوان آرژانتینی گفت: خبرهای که درباره توافق من با بارسلونا و یا رئال به گوش می رسد دروغ است. اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من به ویونتوس علاقه دارم و دوست دارم که در این تیم بمانم. مذاکرات خود را برای تمدید قراردادم شروع کرده ام. هر چند هنوز به توافق نهایی رسیده ایم اما می خواهم که در یووه باقی بمانم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان