اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1395 - 22:52   |   کد مطلب: 22919
مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزش استان همدان نیازمند 700 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش صبح الوند به نقل ازایرنا، رسول منعم در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون 48 طرح استانی و 31 طرح ملی نیمه تمام و در حال ساخت داریم که این برای تکمیل این تعداد طرح عمرانی ورزشی نیاز به اعتبار تعیین شده است.
وی اضافه کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت این 79 طرح عمرانی ورزشی 50 درصد است و امیدوارم بتوانیم با جذب و مشارکت بخش خصوصی به اتمام برسانیم.
منعم بیان کرد: امسال 30 میلیارد ریال برای ادامه روند ساخت طرح های عمرانی ورزشی این استان هزینه شد که سهم بودجه اختصاص یافته از محل استان 20 میلیارد ریال بود.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر 70 متر مربع است، گفت: در صورت بهره برداری از 79 طرح در حال ساخت، این سرانه ورزشی به 110 متر مربع به ازای هر نفر افزایش می یابد.
منعم با تاکید بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در تکمیل طرح های ورزشی استان همدان گفت: هم اکنون 14 طرح ورزشی برای واگذاری بخش خصوصی در ساخت و تکمیل شناسایی شده که در این بین استخر ملایر، استخر رزن و استخر بانوان در همدان از سوی بخش خصوصی در حال تکمیل است.
وی خواستار مشارکت خیران ورزش دوست در تکمیل طرح های ورزشی شد و افزود: دستگاه ورزش استان از بخش خصوصی و خیران برای تکمیل طرح های ورزشی استقبال می کند.
هم اکنون بیش از 200 فضای ورزشی در سطح استان همدان موجود است.
بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در حال حاضر در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان