اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 6:10   |   کد مطلب: 22701
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم از تصویب طرحی مبنی بر تهیه یک سایت در دولت جهت درج حقوق های دریافتی کارکنان و مدیران دولت خبر داد و گفت : با توجه به اینکه مردم صاحب این کشور هستند و باید از حقوق های دریافتی کارکنان دولت مطلع باشنداین سایت طراحی خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با صبح الوند، از مصوبات اخیر کمبسیون تلفیق برنامه ششم خبرداد و گفت: در راستای شفاف سازی دریافتی مدیران از بیت المال مصوب شد سایتی تعبیه گردد که همه گونه دریافتی های مدیران و کارکنان دولت در آن درج شود  و مردم با مراجعه به ان همه گونه دریافتی ها را مشاهده کنند ، زیرا مردم  صاحب اصلی این کشور هستند .

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم تاکید کرد:در واقع بستری را فراهم کردیم که علاوه بر دستگاههای نظارتی عموم مردم هم بدانند و بتوانند ملاحظه بکنند که حقوق یک مدیر چقدر است  و مردم هم  مطلع و  ناظر پرداخت حقوق مدیران باشند.

 

وی در پایان در خصوص اظهارت اخیر سخنگوی دولت که تعداد نجومی بگیران را 4 نفر اعلام کرده است گفت: این عدد کاملا عدد نادرستی است و ما برای اینکه این موضوع روشن بشود طرح تحقیق و تفحص را آماده کردیم  و در این رابطه ابعاد  ناشناخته حقوق های ناعادلانه و همچنین استفاده از بیت المال را مشخص کنیم و به ملت بزرگ ایران گزارش دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان