اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1395 - 21:07   |   کد مطلب: 22620

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله خاتمی: حقوق‌های نجومی دل متدینین را رنجانده و رهبر انقلاب را متاثر کرده اما حالا مدام مصاحبه می‌‌کنند و می‌گویند که قانونی بوده است؛ عدالت و انصاف کجا رفته. روح نظام اسلامی مبارزه با بی‌عدالتی و تبعیض است، مگر هر چیزی که روی کاغذ نوشته شد در هر شرایطی قانون تلقی می‌شود. 

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: کسی که حقوق‌های میلیاردی گرفته نمی‌داند چند درصد از مردم زیر خط فقر هستند بنابراین کوچک‌نمایی مسائل نیز دروغ است؛ صداقت اعتماد آور است و دروغ کاخ اعتماد را فرو می‌ریزد. 

دو مجلس آمریکا تحریم‌ها علیه کشورمان را تمدید کردند و رهبر انقلاب نیز در این باره تاکید کردند که این مسئله قطعا نقض برجام است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: امیدواریم اوباما رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه که در این رابطه تصمیم می‌گیرد مراقب باشد در دام صهیونیست‌ها نیفتد و این مصوبه را امضا نکند چرا که امضا کردن تمدید تحریم ایران مایه روسیاهی ازلی و ابدی او خواهد بود. 

 

وی با بیان اینکه ما در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم، افزود: استحکام داخلی ما جواب توطئه‌های خارجی را می‌دهد اما این وحدت محور می‌خواهد و قطعا محورش ولایت است. 

 

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان