اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آذر 1395 - 13:31   |   کد مطلب: 22461
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: 3 میلیارد ریال برای خاکبرداری، زهکشی، طراحی و ساخت دیواره برشی برای حجره‌های آستان مقدس امامزاده محسن(ع)، تکمیل سقف و بتن‌ریزی تا مرحله سفت‌کاری هزینه شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح بقاع متبرکه و مساجد همدان، اظهار کرد: کف‎سازی آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) به مساحت یک‎هزار و 400 متر مربع و با یک میلیارد ریال هزینه انجام شد.

وی با اشاره به تکمیل سفت‌کاری و ایزوگام بام آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) با 500 میلیون ریال، ادامه داد: اقدامات عمرانی خوبی در آستان مقدس خاتونیه همدان انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه تکمیل و نوسازی امامزاده خاتونیه(س) با هزینه‎ای افزون بر 100 میلیون ریال انجام شده است، ادامه داد: این بقعه متبرکه با 80 میلیون ریال هزینه به دوربین مداربسته مجهز شده است.

وی با بیان اینکه درب ورودی آقایان برای امامزاده خاتونیه(س) با 30 میلیون ریال هزینه تعبیه شده است، بیان کرد: با 200 میلیون ریال هزینه نورپردازی داخلی و مفروش کردن امامزاده خاتونیه اجرا شده است.

حسینی با اشاره به اجرای بندکشی و عایق‎بندی گنبد امامزاده خضر با 40 میلیون ریال هزینه، افزود: 40 میلیون ریال نیز برای اجرای سنگ‎کاری دیوار محوطه امامزاده خضر هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای بندکشی و روکش نانو در گنبد امامزاده محسن(ع) با 100 میلیون ریال اعتبار، تاکید کرد: 3 میلیارد ریال برای خاکبرداری، زه‌کشی، طراحی و ساخت دیواره برشی برای حجره‌های آستان مقدس امامزاده محسن(ع)، تکمیل سقف و بتن‌ریزی تا مرحله سفت‌کاری هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اجرای جالیز و کف‌سازی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) به مساحت یک‎هزار متر مربع، افزود: در این راستا 300 میلیون ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پارتیشن در حیاط بقعه شاهزاده حسین(ع) 100 میلیون ریال هزینه شده است، بیان کرد: بندکشی و مرمت گنبد شاهزاده حسین(ع) 700 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

حسینی اظهار کرد: برای اجرای کتیبه چوبی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) 150 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان