اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 18:49   |   کد مطلب: 22414
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران در مجلس سنای آمریکا گفت: برجام یک توافق رسمی بین المللی است و نقض شدنی نیست و آنها بدعهدی خود را به اثبات رساندند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در آیین تقدیر از عوامل اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 شهرستان ملایر اظهار کرد: اینکه برجام از سوی طرف آمریکایی مورد بدعهدی قرار گرفته، آمریکا تنها یک طرف توافق است و هفت کشور در آن دخیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: برجام یک اراده ملی و با نظارت رهبر معظم انقلاب بود، در حالیکه هر کجا ضعفی ایجاد می شود، عده ای به نفع خود برجام را تفسیر و تعبیر می کنند.
وی افزود: این در حالیست که اگر تدبیر دولت یازدهم، هوشیاری و ایستادگی مردم و نظارت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نبود، ما امروز شرایط سخت تری داشتیم.
رضایی با تاکید بر اینکه باید موفقیت ها و توفیق های کشور بیان شود، افزود: به تازگی نیز دیپلماسی نفت توفیق بزرگی برای کشور رقم زد، موفقیت بزرگی که عده ای حاضر نیستند از آن سخن به میان بیاورند.
وی ادامه داد: ما نمی خواهیم مشکلات موجود را کتمان و یا توجیه کنیم، اما آن زمانی که درآمدهای کشور بسیار بالا بود، باید خوب برنامه ریزی می شد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای پول و اعتبار منحل نمی شد و کارشناسان و دلسوزان کشور حذف نمی شدند تا امروز با وضعیت بهتری مواجه بودیم.
فرماندار ویژه ملایر گفت: هم اکنون هم که بحث حقوق های نامتعارف به عنوان ضعف بزرگی در سیستم کشور ورود کرده و مربوط به یک دولت نیست، اما بیان کلمه نجومی برای عده ای که به دنبال منافع جناحی و سیاسی خود هستند خیلی اهمیت دارد.
رضایی بیان کرد: امیدواریم با وجود سرمایه ها و ظرفیت های موجود در کشور، بتوانیم در همه امور بویژه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشکلات را رفع کنیم و بدون تاثیرپذیری از القائات و خرده فرهنگ ها به مرحله مهمی از رشد و بالندگی برسیم.
وی همچنین با تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان ملایر اظهار کرد: تعداد 88 هزار خانوار با جمعیتی بالغ با 282 هزار نفر با پایان یافتن مهلت سرشماری سال 95 در این شهرستان سرشماری شدند.
به گزارش ایرنا رضایی گفت: بر اساس مقایسه با سرشماری نفوس و مسکن سال 90 حدود پنج هزار نفر در سال 95 به جمعیت شهرستان ملایر اضافه شده است.
وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن تمامی مراحل سرشماری در این شهرستان بیان کرد: آمار و نتایج نهایی پس از بازشماری ابلاغ خواهد شد و ضرورت دارد که مسئولان و برنامه ریزان استانی و شهرستانی از نتایج آن به خوبی استفاده کنند.
معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری نفوس و مسکن ملایر نیز گفت: همزمان با آغاز سرشماری سال 95 به واسطه کار با تبلت و کاهش یک سوم نیروهای سرشماری نسبت به سال 90، مسئولان را با تردید مواجه کرد، اما این طرح ملی با موفقیت در سراسر کشور به اتمام رسید.
رضا دلاوری افزود: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 آزمایش مثبت و تبلوری از همت و تلاش جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بود که نشان دادند تا چه اندازه می توانند در آینده کشور و کارهای مدیریتی سهیم باشند.
ثبت نام الکترونیکی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 از سوم تا 30 مهرماه انجام و هشتمین دوره سرشماری حضوری نیز از 28 مهرماه آغاز و تا 30 آبان ماه امسال به اتمام رسید.
81 مامور سرشماری اطلاعات 88 هزار خانوار ملایری را در قالب 282 هزار تن در مرحله دوم سرشماری حضوری عمومی نفوس و مسکن سال 95 ثبت کردند.
بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 جمعیت شهرستان ملایر حدود 287 هزارو 982 نفر برآورد شده است.
شهرستان ملایر در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام /*

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان