اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 18:47   |   کد مطلب: 22413
رئیس کانون مداحان استان همدان از اعلام فراخوان کنگره سراسری «شعر فاطمی» در سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، سید عباس صدرالدینی از اعلام فراخوان کنگره سراسری «شعر فاطمی» خبر داد و گفت: این کنگره بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره شعر فاطمی گفت: هدف توجه به کیفیت و جذابیت اشعار برای استقاده در مداحی مراسم مذهبی، ترویج فرهنگ و ارزش های اصیل اسلامی و رصد فرهنگی فرهنگ فاطمی در سطوح مختلف است.

صدرالدینی با اشاره به بخش‌های مختلف کنگره کشوری شعر فاطمی گفت: شعرا می توانند سروده های فاطمی خود را در سه مقطع دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی و آزاد به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس کانون مداحان استان همدان با تاکید بر اینکه آثار منتشر شده در فضای حقیقی و مجازی مورد ارزیابی قرار نمی گیرند، گفت: هر شرکت کننده باید سه اثر ارائه کند و تمام قالبهای شعری نیز قابل ارسال به دبیر خانه کنگره است.

وی با بیان اینکه به ۱۸ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می گردد، گفت: در هر مقطع به شش نفر از شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت جوایزی اهدا خواهد شد.

صدر الدینی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا ۱۰ دیماه سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند، گفت: ارسال آثار به نشانی همدان، خیابان فلسطین، ابتدای خیابان خبرنگار، اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان دفتر کانون مداحان و شعرای آیینی و یا نشانی الکترونیکی hamedanfatemy@mihanmail.ir میسر است.

وی گفت: آثار منتخب این کنگره در پایان به صورت کتاب چاپ می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان