اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 9:17   |   کد مطلب: 22404
مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: پیام ما به روحانی و قهرمان دیپلماسی کشور آقای ظریف این است که این مردم فهیم گول به ظاهر خیرخواهانه‌ شما را نمی‌خورند و از شما به عنوان رئیس یک دولت انتظار می‌رود پاسخ بی‌اعتماد کردن ملت به انقلاب و نظام را در اختیار مردم بگذارید.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید محمدسعید جعفری، مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان بیان داشت:‌ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ چراغ سبز ایران نیز به دولت آمریکا برای روابط روشن شد و این دولت هدف خود را صلح جهانی و ایرانی آباد مطرح و کلید حل تمام مشکلات کشور را در گفت وگو با غرب عنوان کرد و دهان منتقدین را با جمله‌هایی نظیر زمان، زمان صلح امام حسنی(ع) است نه جنگ امام حسینی(ع)، زمان رابطه و توافق است نه جنگ و موشک...می بستند و اینجا بود که روابط خود را با اتحادیه اروپا و گروه 5+1 ( آمریکا، روسیه، فرانسه، چین، پادشاهی متحد بریتانیا و آلمان) آغاز کرد.

وی افزود: در همین راستا در سوم آذر سال ۹۲ اولین توافق با عنوان توافق هسته‌ای ژنو منعقد و در پی آن نیز توافق هسته‌ای لوزان نیز در ۱۳ فروردین ماه سال ۹۴ با امضای دو طرف ثبت شد و تحت این توافق ایران موظف می‌شود تعداد سانتریفیوژهای خود را تا دوسوم تقلیل دهد و نیز ذخیره سازی اورانیوم با غنای کم را تا ۹۸ درصد قطع کند.

 

مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: طرف مقابل هم متعهد می‌شود تمام تحریم‌های شورای امنیت، اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا را علیه ایران بردارد و اما توافق نهایی با نام برنامه جامع اقدام مشترک در ۲۳ تیر ۹۴ ایجاد در ۲۶ مهر ۹۴ مورد پذیرش واقع می‌شود و روز ۲۶ دی ۹۴ اجرایی خواهدشد.

 

جعفری افزود: در متن توافق نامه چنین شرح می‌شود که طرف مقابل متعهد است تمام تحریم‌ها علیه ایران را در روز اجرایی شدن توافق نامه لغو کند؛ درحالی که چنین نشد و حتی ۵۵ مورد تحریم از تحریم هسته‌ای، بانک ها، شرکت ها تا افراد علیه ایران اجرا شدو از جمله‌ مهمترین این افراد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است که در لیست افراد مورد تحریم قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: بانزدیک شدن انتخابات ایالات متحده آمریکا و سخنان نامزدهای احتمالی این کشور در مورد پاره کردن این توافق نامه و اعمال تحریم‌های جدید رهبر انقلاب در پاسخی کوبنده فرمودند که اگر آنها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می‌زنیم و وزارت خارجه‌ ایران در پاسخ به این تهدیدها بیان داشت که طرف مقابل به هیچ عنوان حق چنین کاری ندارد و نمی‌تواند و این نقض برجام است، تا اینکه با روی کار آمدن جمهوری خواهان چندی پیش در مجلس سنای آمریکا با ۹۹ رای مثبت از ۱۰۰ رای، تحریم‌های۱۰ ساله‌ ایران تمدید و نقض آشکارای برجام صورت گرفت و اینک مسئولین اظهار می‌دارند که نقض برجام از طرف یکی از معاهدان هیچ تاثیری ندارد و خراب شدن چهره عمومی کشور خود را در جهان به نمایش خواهند گذاشت!!!

مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: آیاچهره‌ این شیطان بزرگ خراب نشده بود که حال بانقض برجام خراب شود؟ آیا جنایت های متعدد این رژیم کودک کش چهره‌ خوبی از آنها در جهان باقی گذاشته است؟

 

جعفری گفت: طی این سالها رهبر معظم هرچه به مسئولان ‌گوشزد کردند، نمی‌شود به طرف مقابلی که سابقه‌ خوبی ندارد اعتماد کرد و بنده به این توافقات خوشبین نیستم، کارساز نبود و آقایان عصر را عصر گفت‌ و گوها می‌خواندند و توجهی به سخنان معظمُ له نشد؛ زمانی که رهبر انقلاب فرمودند ملت ایران اگر بخواهد از مشکلات مادی و معنوی خود رهایی پیدا کند، باید به فکر خود، به اراده‌ خود، به ایمان خود، به جوان های خود، به شخصیت‌های خود تکیه کند و علاج کار را از خدای متعال بداند، دولتمردان معتقد بودند حل این مشکلات و اوضاع اقتصاد را فقط با ارتباط با غرب و توافق می‌شود حل کرد و لاغیر...

 

وی افزود: و وقت یک دوره‌ ریاست جمهوری را صرف مذاکراتی کردند که نتیجه‌اش را رهبر عزیزمان در همان ابتدا گفته بودند، این همه هزینه و مخارجی که می‌توانست سهم بزرگی از مشکلات داخلی را حل کند؛ اما صرف مذاکراتی شد که آخرش هیچ برهیچ؛ آیا وقت آن نرسیده است که دولتمردان چهره شیطانیه از پیش ثابت شده‌ آمریکا را ببینند؟ 

 

مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مگر دانشجو و بسیجی انقلاب می تواند نسبت به مسائل سیاسی کشور بی‌تفاوت باشد؟! مگرچنین چیزی ممکن است؟

جعفری ادامه داد: دانشجو باید چشم و گوش بیدار جامعه باشد و حقوق پایمال شده توسط هر شخص، ارگان و سازمانی را مطالبه کند، تمام دانشجویان نگران انقلاب، بسیجیان، اُمت غیرتمند کشور منتظر پاسخگویی و عذرخواهی دولتی است که لبخندشان برای شیطان و دشمنان قسم خورده‌ اسلام بود و فریادهایشان در مجلس بر سر هموطنان همخون خود، در تمام این سال ها مردم را فریب دادند و با مطرح کردن و مایه‌ شرمساری خواندن مسائل مضحکانه‌ای چون لغو سخنرانی و غیره اذهان عمومی را از جو موجود کشور فرافکنی کردند و سعی داشتند ملت را درگیر بازی های سیاسی کنند تا مشکل اصلی و وعدها‌ی داده شده فراموش شود!

 

وی گفت: پیام ما به روحانی و قهرمان دیپلماسی کشور آقای ظریف خواهد رسید که این مردم فهیم و بصیر گول به ظاهر خیرخواهانه‌ شما را نمی‌خورند و از شما به عنوان رئیس یک دولت انتظار می‌رود پاسخ بی‌اعتماد کردن ملت به انقلاب و نظام، بودجه‌ هدر رفته، جواب خون پاک و مطهر شهدا، شهدای هسته ای و خانواده‌های آنان را و همچنین پاره‌ای توضیحات در مورد پیگیری نکردن حقوق‌های نجومی را در اختیار مردم بگذارید.

 انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان