اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1395 - 22:12   |   کد مطلب: 22377
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس درخصوص طرح سه‌فوریتی مجلس برای از سرگیری فعالیت‎های هسته‌ای گفت: نمایندگان دنبال آماده شدن طرحی برای مقابله با آمریکا هستند، اما باید هماهنگی‌ با شورای امنیت ملی باشد تا تصمیم قاطعی اتخاذ شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، امیر خجسته درخصوص تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی سنای آمریکا، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما هیچ اعتقادی به آمریکا نداریم و آمریکا با خوی درندگی خود در پی براندازی جمهوری اسلامی است که این موضوع برای ما اثبات شد.

وی با تأکید بر اینکه تمدید تحریم‌ها نشان داد اعتمادی به آمریکا نیست، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عکس‌العمل قاطعی نسبت به تصمیم‌گیری‌های سنای آمریکا خواهند داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید در مقابله با تصمیم‌گیری‌ آمریکا در زمینه تمدید تحریم‌ها، از حقوق حقه ملت ایران در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی دفاع کنیم.

وی درخصوص طرح سه‌فوریتی مجلس برای از سرگیری فعالیت‎های هسته‌ای اظهار کرد: همه نمایندگان خواستار آماده شدن طرحی برای مقابله با آمریکا هستند، اما مجلس باید هماهنگی‌های لازم را با شورای امنیت ملی داشته باشد تا تصمیم قاطعی اتخاذ شود.

خجسته با بیان اینکه نمی‌توان در برابر این اقدام نابخردانه آمریکا سکوت کرد، گفت: عکس‌العمل مجلس به معنای دفاع از حقوق مردم است.

وی با اشاره به اینکه مثل همیشه تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد آمریکا در حال تحقق است، افزود: تمام مسوولان نظام بدانند کلام رهبری برای ما نقشه راه است و نباید از آن عبور کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس، شورای امنیت و دولت دنبال راهکار منطقی هستند که بتوانند عکس‌العمل قاطعی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان