اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آذر 1395 - 22:34   |   کد مطلب: 22362
منابع سوری از تقویت کمربند امنیتی اطراف فرودگاه بین‌‌المللی شهر حلب در پی پیشروی مستمر ارتش در محله‌های شرقی خبر دادند. یک منبع میدانی گفت نیروهای مدافع فرودگاه‌ بین‌المللی حلب با نیروهای ارتش که از منطقه السکن الشبابی در شرق حلب پس از آزادی آن رسیده بودند،‌ دیدار کرده پس از تقویت بیشتر امنیت اطراف…

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، منابع سوری از تقویت کمربند امنیتی اطراف فرودگاه بین‌‌المللی شهر حلب در پی پیشروی مستمر ارتش در محله‌های شرقی خبر دادند.

 یک منبع میدانی گفت نیروهای مدافع فرودگاه‌ بین‌المللی حلب با نیروهای ارتش که از منطقه السکن الشبابی در شرق حلب پس از آزادی آن رسیده بودند،‌ دیدار کرده پس از تقویت بیشتر امنیت اطراف فرودگاه به جاده حلب ــ الرقه رسیدند.

این منبع تأکید کرد تأمین امنیت فرودگاه بین المللی حلب یکی از مهمترین اهداف ارتش سوریه به‌ویژه پس از آزادسازی منطقه السکن‌الشبابی و سیطره کامل آن بر منطقه البحوث العلمیه در شمال غربی فرودگاه بوده است که در راستای تلاش برای تنگ‌کردن حلقه محاصره گروه‌های تروریستی در محله کرم الطراب در غرب فرودگاه در سایه فروپاشی صفوف تروریست‌ها قرار دارد.

خبر دیگر این‌که سرکردگان گروه‌های تروریستی از طریق بی‌سیم به مزدوران خود در محله‌های شرقی دستور داده‌اند هر غیرنظامی‌ای را که برای خروج از این مناطق تلاش کند، به قتل برسانند و ارتش سوریه را در مقابل افکار عمومی و رسانه‌های غربی متهم کنند که غیرنظامیان را می‌کُشد،‌ در نتیجه تروریست‌ها به‌دنبال بهره‌برداری از مسئله انسانی به‌نفع خود هستند.

گروه‌های تروریستی روز گذشته مرتکب جنایتی در محله جب‌القبه در محله‌های شرقی شدند که در نتیجه آن هشت غیرنظامی را که برای خروج از این محله‌ها به‌سمت محله‌های تحت کنترل ارتش تلاش می‌کردند، کشتند، تروریست‌ها پس از این جنایت ادعا کردند که ارتش سوریه مرتکب آن شده است،‌ با این حال با توجه به خروج صدها غیرنظامی در مقابل چشمان خبرنگاران و شعارهای زنده باد ارتش آنها این ادعای آنها را بی‌اثر کرده است.

خبر دیگر این‌که،‌گروه‌های تروریستی چندین موشک به محله‌های الفیض، الاعظمیه و سیف‌الدوله و منطقه قدیمی شلیک کردند که یک غیرنظامی جان باخت و شمار دیگری زخمی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان