اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1395 - 11:41   |   کد مطلب: 22317
استاندار همدان بابیان اینکه تحول استان همدان با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رقم می خورد، گفت: همدان باید در تخصیص اعتبارات میراث فرهنگی ویژه دیده شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت صبح پنجشنبه در دیدار صمیمی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری با بیان اینکه اعتقاد دارم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می تواند در استان همدان تحول ایجاد کند، گفت: همدان باید در تخصیص اعتبارات میراث فرهنگی ویژه دیده شود.

استاندار همدان تاکید کرد: استان همدان برای تحول در حوزه گردشگری نیازمند معطوف شدن نگاه ویژه در زمینه جذب اعتبارات ملی است.

محمد ناصر نیکبخت افزود: از آنجا که توسعه گردشگری همدان در اولویت برنامه ریزی ها است امیدواریم حساسیت هایی برای معطوف شدن نگاه حمایتی در راستای جدب اعتبارات لازم در این زمینه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: برای جذب گردشگر خارجی و معرفی ظرفیت های برجسته استان در حال حاصر  به ثمر رسیدن پرونده ثبت جهانی شدن هگمتانه اهمیت به سزایی برای استان همدان دارد.

استاندار همدان در ادامه گفت: امیدواریم وعده ثبت جهانی یکی از گزینه ها در بین آثار تاریخی استان همدان در سال ۲۰۱۷ محقق شود.

وی همچنین به توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان همدان به ویژه راه آهن اشاره کرد و گفت: این امر تاثیر مطلوبی در جذب گردشگر به استان همدان خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان