اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1395 - 10:56   |   کد مطلب: 22312
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از حضور معاون رئیس جمهور در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، علی مالمیر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر زهرا احمدی پور  به استان همدان گفت: معاون رئیس جمهور علاوه بر حضور در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان و بازدید از آثار تاریخی این استان، با سمن‌های فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان دیدار می‌کند.

علی مالمیر گفت: شرکت در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان و تشریح و بررسی عملکرد دستگاههای همدان در این حوزه، اولین برنامه زهرا احمدی پور در سفر به استان همدان است.

وی با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان همچون سایر استانها و به منظور پیگیری و رصد وضعیت پیشرفت فعالیت ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی، شکل گرفته است، عنوان کرد: در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی که امروز پنجشنبه ۱۱ آذرماه برگزار می شود، استاندار همدان، مدیران و مسئولان دستگاههای مختلف و همچنین ۳ تن از معاونین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور خواهند داشت.

مالمیر اضافه کرد: بازدید از کارگاههای سنتی و مدرن صنایع دستی لالجین و فروشگاههای صنایع دستی نیز برای سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان همدان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه احمدی پور در این سفر از پایگاه پژوهشی تپه هگمتانه نیز بازدید خواهد کرد، یادآور شد: موزه منطقه ای هگمتانه که در حال حاضر مراحل ساخت آن ادامه دارد در این سفر مورد بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اضافه کرد: در پایان این سفر معاون رئیس جمهور با نمایندگانی از سمن‌های فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان