اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1395 - 22:47   |   کد مطلب: 22068
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اینکه می‌بینیم صهیونیست‌هایی چون نتانیاهو از برجام حمایت می‌کنند به این دلیل است که امید در دل آنها زنده شده که دارند به اهداف شومشان می‌رسند و این بزرگترین خطر برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشرشده مبنی بر تلاش بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر خود به آمریکا برای اقناع ترامپ رئیس جمهور آینده آمریکا نسبت به عدم ابطال برجام گفت: برجام موضوعی است با دو قرائت مختلف و قرائتی که دولتمردان ما از آن داشتند با قرائت صهیونیست‌ها و غربی‌ها متفاوت است.

وی قرائت ایرانی از برجام را اثبات منطقی بودن جمهوری اسلامی ایران برای افکار عمومی دنیا خواند و اظهار داشت: برداشت اروپائیان و صهیونیست‌ها از برجام صرفاً نفوذ در ایران و محدودسازی توسعه و پیشرفت کشورمان است و اگر غیر از این بود آنها به تعهداتشان عمل می‌کردند.

آزادی‌خواه گفت: اینکه می‌بینیم صهیونیست‌هایی چون نتانیاهو از برجام حمایت می‌کنند به این دلیل است که امید در دل آنها زنده شده که دارند به اهداف شومشان می‌رسند و این بزرگترین خطر برای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان