اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1395 - 12:45   |   کد مطلب: 21933
سخنگوی ستاد اربعین در همدان با تأکید بر اینکه 97 مکان برای اسکان ضروری زائران در شرایط نامساعد جوی آماده شده است، گفت: پیش بینی ما این است که یک میلیون تا یک میلیون و 100 زائر از استان ما به سمت شهرهای خود حرکت کنند، از این رو همدان آمادگی اسکان 40 هزار زائر اربعین حسینی را دارد.

به گزارش صبح الوند، «مهرداد نادری‌فر» در گفت و گو با رودآور، به مشکلات رخ داده در هنگام بازگشت زائران حسینی از مراسم اربعین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرایط نامساعد جوی و آب و هوایی سال گذشته همه را غافلگیر کرد در حالی که در سال جاری پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به زائران حسینی در هنگام بازگشت از کربلا شده است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته وضعیت هواشناسی منطقه را تا 15 روز آینده را از اداره هواشناسی تحویل گرفتیم و اشرافیت کامل نسبت به شرایط جوی داریم، به طوری که برنامه ریزی های لازم برای اسکان اضطراری زائران، در صورت بروز بارش برف هم انجام شده است.

سخنگوی ستاد اربعین در همدان به آمادگی راهداری و اورژانس و همچنین دستگاه های مرتبط برای اسکان ضروری مسافران اشاره کرد و افزود: امکانات لازم در 97 مکان برای اسکان به ویژه در اسدآباد و بهار مهیا شده است.

نادری فر عنوان کرد: پیش بینی ما این است که یک میلیون تا یک میلیون و 100 زائر از استان ما به سمت شهرهای خود حرکت کنند، از این رو همدان آمادگی اسکان 40 هزار زائر اربعین حسینی را دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان