اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1395 - 6:51   |   کد مطلب: 21760
معاون پیشگیری از جرم قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مشروع زیر چتر حمایتی دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: ریاست قوه قضاییه به دفعات اعلام کردند دستگاه قضایی تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری مشروع در کشور است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدباقر الفت در حاشیه همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در همدان اظهار داشت: در چند استانی که از آنها بازدید داشتم 97 درصد زندانیان قبل از دستگیری شاغل بودند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی در کشور قابل توجه بوده و تعدادی از افرادی که در این عرصه مطالعات دارند معتقدند فقر یکی از عوامل اساسی آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

الفت با تاکید بر اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناگزیر به رونق اقتصادی هستیم، تصریح کرد: باید زمینه ثروت‌آفرینی در کشور افزایش یابد چراکه از این طریق است که از چنگال آسیب‌های اجتماعی خارج می‌شویم.

وی بیان کرد: جلساتی که تحت عنوان همایش‌هایی در سطح کشور برگزار می‌شود با هدف رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم خروجی لازم را نیز داشته باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه در این جلسات نمایندگان فعالان اقتصادی دعوت می‌شوند، گفت: در همایش تاثیر رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدیران کل دادگستری چهار استان و تعدادی از معاونان دادگستری حضور داشتند که نشانه اهمیت رونق اقتصادی برای دستگاه قضایی دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی تلاش دارد همراه دستگاه اجرایی و سرمایه‌گذاران باشد، تصریح کرد: از فعالیت مشروع در حوزه اقتصادی حمایت می‌شود و این اطمینان از سوی دستگاه قضایی داده می‌شود.

الفت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مشروع زیر چتر حمایتی دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: ریاست قوه قضاییه به دفعات اعلام کردند دستگاه قضایی تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری مشروع در کشور است و هر کسی در این مسیر فعالیت کند موانع موجود در این مسیر در محدوده فعالیت قوه قضاییه برداشته می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان