اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1398 - 6:58   |   کد مطلب: 21734

به گزارش صبح الوند به نقل از شریان نیوز، ایرانسل با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبکه داخلی به‌ویژه در مسیر جاده‌ها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در راستای افزایش ظرفیت شبکه، با ایجاد پشتیبان‌های لازم در زمینه دیتا و مذاکره با شرکت ارتباطات زیرساخت، اپراتورهای عراقی و سایر مراجع مرتبط اقدامات گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

کارشناسان ایرانسل از مدتها پیش، با برگزاری جلسات هفتگی و انجام بازدیدهای منطقه‌ای، نسبت به برطرف کردن برخی مشکلات احتمالی در زمینه پوشش شبکه اقدام کرده‌اند. همچنین از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی سایت‌های دائمی در مناطق مرزی، بویژه در محل‌های تجمع زائران در شهرهای مهران، چزابه و شلمچه، برنامه‌ریزی جهت بروزرسانی سایت‌های موجود در مناطق فوق، برنامه‌ریزی جهت ارسال و راه‌اندازی سایت‌های سیار در مناطق مرزی، ارائه بسته‌های جدید رومینگ و امکان فعال‌سازی آن از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من» و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برپایی مراکز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام کارشناسان مرکز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت‌رسانی به زائران در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.

اعزازی نماینده مجلس: ارایه خدمات ایرانسل می تواند گام بزرگی در راستای سهولت در برقراری تماس زائران اربعین باشد

ضیا الله اعزازی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شریان نیوز با تاکید بر اهمیت راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: این راهپیمایی نمادی برای اثبات احترام مردم ایران به سیدالشهداء است و می بایست به اندازه ای جامع و کامل برگزار شود که هیچ نقیصه ای در آن وجود نداشته باشد.

ضیاءالله اعزازی با اشاره به اینکه چند سالی است که راهپیمایی مراسم اربعین به یک حرکت تاثیرگذار تبدیل شده است گفت: اعتقاد مردم به دین اسلام بهترین زمینه برای همبستگی و فاصله گرفتن از حرکتهای نفاق افکنانه است و شهادت امام حسین(ع) به اندازه ای دردناک بوده که دلهای مسلمانان و البته تمامی آزادگان جهان را آزرده کرده است. در نتیجه ایام محرم و صفر برای مردم ایران حزن آلود است و در حرکتهایی خودجوش به عزاداری برای از دست دادن امام خود می پردازند.

وی با اعلام اینکه در عزاداری در ایام دهه محرم با عزاداری در اربعین تفاوت فاحشی دارد گفت: در ایام دهه محرم مردم در شهر و روستای خود به عزاداری می پردازند و امنیت در ایران اسلامی به اندازه ای بالاست که مردم به سادگی کودکان خود را به هیات های عزاداری می سپارند تا در سوگ سالار شهیدان عزاداری کنند اما مراسم اربعین متفاوت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ناامنی عراق و عملیات تروریستی که همه روزه از سوی مخالفان بعثی و تروریستهای تکفیری صورت می گیرد گفت: در همین روزهای گذشته شاهد عملیات تهدید آمیز علیه هیات های عزاداری در عراق بودیم و بدتر اینکه عملیات انتحاری مانع می شود تا بتوان با تروریستها برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه وقتی مردم برای راهپیمایی اربعین به سوی عراق می روند،‌ با اعضای خانواده خود هیچ گونه ارتباطی ندارند گفت: باید نگرانی را از خانواده های راهپیمایان برطرف کنیم و بهترین راه این است که خانواده های زائران حرم حسینی بتوانند از طریق تلفن همراه با بستگان خود در امان باشند.

اعزازی با اشاره به اینکه به دلیل عدم آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه کشورمان، مردم ناچار می شوند از سیم کارتهای عراقی استفاده کنند گفت: امروزه ناتوانی از ارایه خدمات برای اپراتورها یک نقطه ضعف بزرگ است و در عصر ماهواره ها، پذیرفتن اینکه برای سفر به یک کشور ناچار باشیم سیم کارت جداگانه تهیه کنیم، درست به نظر نمی رسد.

وی در خصوص عملکرد ایرانسل در ارایه خدمات برقراری ارتباط با زائران و رومینگ کم هزینه خطوط ایرانسلی در اربعین گفت: این حرکت بسیار خوبی است زیرا مردم نسبت به سیم کارتهای ایرانی اطمینان بیشتری دارند و به سادگی می توانند با این سیم کارتها ارتباط برقرار کنند. اما استفاده از سیم کارت دیگر کشورها به ویژه برای آنهایی که سود کمتری دارند، مشکل به نظر می رسد.

نماینده بناب با تاکید بر اینکه سفر به عراق و زیارت از عتبات عالیات باید به اندازه ای مطمئن باشد که مردم برای رفتن به این سفر نگرانی نداشته باشند گفت: البته شان و جایگاه امام حسین به اندازه ای رفیع است که مردم حاضر هستند با تحمل سختی ها نیز به این سفر بروند، اما فراموش نکنیم که اگر امکانات برای این عزیزان فراهم شود، با تالم خاطر بیشتری به این سفر می روند.

اعزازی با تاکید براهمیت راهپیمایی اربعین گفت: این سفر با دیگر سفرها متفاوت است. مردم به صورت پیاده به این سفر می روند و این طور نیست که در مبدا سوار هواپیما یا اتوبوس شوند و در مقصد پیاده شوند. بنابر این لازم است که در طول مسیر با بستگان خود در تماس باشند و ارایه خدمات ایرانسل می تواند گام بزرگی در این زمینه باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان