اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آبان 1395 - 21:22   |   کد مطلب: 21679
استاندار خراسان رضوی با تشریح آخرین وضعیت پرونده مؤسسه میزان گفت: قرار شده مسئولان بانک صادرات خبرهای خوشی را در این زمینه به ما بدهند تا بتوانیم بخش چشم‌گیری از مطالبات مؤسسه میزان را پرداخت کنیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از قدس انلاین، علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران،  با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مؤسسه میزان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از یک میلیون سپرده‌گذار این مؤسسه حدود 6 هزار نفر باقیمانده که رقم مربوط به سپرده‌گذاری‌های آنها 700 میلیارد تومان است.

وی افزود: این رقم با میزان مطالبه مؤسسه میزان از پدیده گره خورده و برای برطرف کردن این مشکل با وزیر اقتصاد، وزیر کشور و رئیس بانک مرکزی جلساتی برگزار شد که این جلسات منجر به برگزاری نشست‌های مختلف با مدیران بانک صادرات شد و شب گذشته نیز جلسه‌ای با معاون بانک صادرات برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه بانک صادرات بانک سهامی عام است نمی‌تواند از وجوه خود مبلغی را پرداخت کند بنابراین نیاز است تا دارایی‌های مؤسسه میزان به نقدینگی تبدیل و مطالبات مردم پرداخت شود.

رشیدیان بیان کرد: قرار شده مسئولان بانک صادرات خبرهای خوشی را در این زمینه به ما بدهند تا بتوانیم بخش چشم‌گیری از مطالبات مؤسسه میزان را پرداخت کنیم.

وی در مورد آخرین اقدامات در ارتباط با مشهد 2017 گفت: در حوزه مسائل عمرانی و رویدادهای فرهنگی اقدامات زیادی صورت گرفته و 52 هفته کاری در همین ارتباط تعریف شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای 8 کشور هفته مشهد را تعریف کردیم و برای استان‌ها نیز مناسباتی را در مشهد تعریف نمودیم؛ بحث برند حلال را در حوزه اقتصادی نیز پیگیری کردیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان