اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 21619
معاون اقتصاد و توسعه مديريت و منابع استانداري همدان گفت: در راستاي برگزاري هرچه بهتر اجلاس استاني نماز بايد تمامي دستگاه هاي اجرايي تلاش کنند تا پيشينه مذهبي دارالمجاهدين استان همدان حفظ شود.

به گزارش صبح الوند، رضا قياسي در نشست برنامه ريزي برگزاري اجلاس استاني نماز با موضوع نقش نماز در کاهش آسيب هاي اجتماعي افزود: نماز نماد يک حاکميت، يک انديشه پاک و يک جامعه توحيدي و اعتقادي است و برگزاري اجلاس نماز به نوعي اعلام اين مطلب است که بالاترين هنجار حاکميت ايران اسلامي، نماز است.

وي با بيان اينکه نماز بهترين راه ارتباط بنده با پروردگار خود است ادامه داد: اجلاس هاي نماز آثار تربيتي بسياري در جامعه دارد و همدان جزو استان هايي است که اجلاس نماز را علاوه بر سطح استاني در سطح شهرستاني نيز برگزار مي کند.

قياسي اضافه کرد: در راستاي برگزاري هرچه بهتر اجلاس استاني نماز بايد تمامي دستگاه هاي اجرايي تلاش کنند تا پيشينه مذهبي دارالمجاهدين استان همدان حفظ شود.

به گزارش ايرنا معاون اقتصاد و توسعه مديريت و منابع استانداري همدان با تاکيد بر اينکه هر يک از مسئولان اگر مي خواهند کاري انجام دهند بايد ابتدا نماز را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهند اظهار کرد: برخي حرکت ها آثار بسياري در پي دارد و حرکت خودجوش و مردمي اربعين نمونه اي از اين حرکت ها است که يک موج عظيم در راه نابودي کفر و ظلم در جامعه ايجاد مي کند که موجب نگراني مستکبران جهان شده است.

قياسي با بيان اينکه دولتمردان و حاکميت ايران اسلامي، مردم را به دين و کرامت انساني دعوت مي کند تصريح کرد: دولت آمريکا با وجود کانديداهايي که در آستانه برگزاري انتخابات رياست جمهوري نيز از رفتارهاي غيراخلاقي و ناشايست خود دست نمي کشند نمي تواند مردم را به کرامت انساني سوق دهد.

مديرکل بهزيستي استان همدان نيز در اين نشست گفت: کودکان در انجام رفتارهاي درست و يا نادرست از والدين خود الگو مي گيرند لذا براي آموزش رفتارهاي درست به کودکان بايد آن رفتار را در خانواده نهادينه کرد.

حميدرضا الوند افزود: استان همدان حدود 260 هزار کودک زير 6 سال دارد که براي ترويج فرهنگ نماز در بين اين کودکان بايد به تبيين فرهنگ نماز در بين خانواده هاي آنها پرداخت.

وي پيشنهاد کرد: همزمان با برگزاري اجلاس استاني نماز، نمايشگاهي با هدف ترويج فرهنگ ديني و فرهنگ نماز در استان راه اندازي شود و با ارائه کالاهاي فرهنگي به ترويج فرهنگ نماز در بين کودکان و والدين آنها کمک کند.

اجلاس استاني نماز، هفتم آذرماه امسال در استان همدان برگزار مي شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان