اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آبان 1395 - 18:26   |   کد مطلب: 21560
نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان با بیان اینکه برای هیچ مدیری هنگام ورود نباید قربانی کشت، گفت: مدیری که لیاقت، کفایت، صداقت، امانت و خدمات خوبی به یادگار بگذارد، باید خوب بدرقه شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس،

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان همدان ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) اظهار کرد: در گذشته خدمتگزاران به‌ خوبی بدرقه نمی‌شدند اما امروز حضور این جمعیت نشان از قدردانی است.

وی با بیان اینکه برای هیچ مدیری هنگام ورود نباید قربانی کشت، افزود: مدیری که لیاقت، کفایت، صداقت، امانت و خدمات خوبی به یادگار بگذارد، باید خوب بدرقه شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان همدان با بیان اینکه باید همیشه به صداقت و درست‌کاری افراد نگاه کرد نه اینکه فریب ظاهرسازی‎ها را خورد، گفت: در کشور تعداد زیادی از افراد زندگی می‌کنند که پول خرید حتی یک نان را ندارد، اما برخی حقوق‌های 100 میلیونی و 200 میلیونی دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید این مسؤولان باید در کدام محکمه پاسخگوی وضعیت زندگی مردم باشند، بیان کرد: برخی افراد هیچ بویی از کار خیر نبرده‌اند اما برخی افراد قدم‌شان نیز خیر است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان نیز در ادامه ضمن قدردانی از خدمات موسوی مدیر سابق بانک کشاورزی استان همدان، اظهار کرد: امیدوارم با کار و فعالیت هدفمند بتوانیم در تولیدات کشاورزی سهم بسزایی داشته باشیم.

مسعود رضایی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی دولتی و از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور است افزود: این بانک قبل از بانک مرکزی تأسیس‌ شده است.

وی افزود: امیدواریم با قوت، همدلی و تعامل به‌ خصوص با دستگاه‌های ذی‌ربط بخش کشاورزی بتوانیم به اهداف پیش‌رو برسیم.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان