اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آبان 1395 - 13:43   |   کد مطلب: 21542
برکناری مدیران بومی و جایگزینی آن ها با مدیران غیربومی، موضوع مهمی است که این روزها گریبان گیر استان شده و موجب اعتراض مردم شده اس

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، چندی پیش بود که اعتراض مجمع نمایندگان استان همدان در واکنش به تغییر مدیران بومی بدون دلیل موجه خبرساز شد و نمایندگان اعلام کردند که این روزها شاهد افزایش نیروهای غیر بومی نالایق در استان و قلع و قمع نیروهای بومی و اثرگذار هستیم به طوری که مدیریت ارشد استان به جای شایسته سالاری، دوستان و اطرافیان خود را در پست های مختلف جای داده است".

استاندار همدان نیز در واکنش به این اعتراض ها دلایلی را بیان کرد و معارفه رئیس جدید و غیربومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شد.

این تغییرات در حالی رخ می دهد که مدت زمان کوتاهی به پایان عمر دولت باقی نمانده و شاید تغییر یک مدیر در دقایق پایانی بازی بتواند گرهی از مشکلات را باز کند، اما این شائبه وجود دارد که این تغییرات به دلایل سیاسی رخ می دهد و اگر مسئله اصلی، رسیدگی به کار مردم بود؛ بهتر بود این کار زودتر صورت می گرفت تا دردی از مردم دوا شود.

این بار و تا ساعتی دیگر نیز قرار است یکی دیگر از مدیران بومی استان تودیع شده و فردی غیر بومی سکان امور را به دست گیرد.

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان همدان در گفتگو با "نافع" با تأیید این خبر گفت: قرار است امروز شنبه 15 آبان مدیر جدید بانک کشاورزی استان معرفی شود.

وی ادامه داد: استاندار همدان در ابتدای ورود قول داده بود که تعامل خوبی با مجمع داشته و در انتصاب مدیران نظر نمایندگان مردم را که به منفعت استان تصمیم می گیرند نه سلایق سیاسی و جناحی لحاظ کند، اما باز هم به وعده خود وفا نکرد.

این عضو مجمع نمایندگان اظهار کرد: امروز همه اعضای مجمع برای دفاع از حق این مدیر توانمند بومی متوفق القول بوده و از اقدام استاندار گلایه دارند.

اینکه استاندار همدان به عنوان نماینده ارشد دولت به چه دلیل دست به چنین کاری زده موضوع مهمی است که هنوز توضیحی در این باره ارائه نشده است.

منتظر پاسخ مسئولان در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان