اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 18:19   |   کد مطلب: 21506
رزمایش الی بیت المقدس سال 95 روز جمعه با حضور 11 هزار بسیجی در 10 نقطه از استان همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، معاون عملیات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان درباره این همایش گفت: این رزمایش با شرکت 46 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر به مدت دو روز با رهبری، هدایت، نظارت و کنترل قرارگاه اصلی در سپاه انصارالحسین همدان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار رضا محرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای عملیات تاخیری، عملیات کمین، ضدهلی برن و دفاع از کوی برزن در برابر دشمن فرضی از جمله تاکتیک های رزمایش الی بیت المقدس بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای تاکتیک دورادور، کنترل معابر ورودی شهرها و جاده های اصلی و حفاظت از مراکز حساس و مهم شهرها و عملیات مقابله با اغتشاش از دیگر عملیات های نظامی در این رزمایش بود.
محرابی یادآور شد: بسیجیان حاضر در این رزمایش نیز روز گذشته همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است دوشادوش دیگر شهروندان در راهپیمایی شرکت کردند.
وی افزود: از ابتدای امسال آموزش های متعددی در سه مرحله آمادگی جسمانی، تست جسمانی نیروهای بسیجی، انجام عملیات در میدان تیر با پنج نوع سلاح سازمانی و استمرار آموزشهای پیشین صورت گرفته است.
رزمایش الی بیت المقدس سال 95 با حضور ده ها هزار بسیجی به طور همزمان در 14 استان کشور در روزهای 13 و 14 آبان ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان