اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1395 - 18:45   |   کد مطلب: 21282
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان از تدوین برنامه ۵ ساله امر به معروف و نهی از منکر استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تشریح اقدامات این ستاد اظهار داشت: به‌منظور اجرای این امر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و ستادهای شهرستانی آن در سال 91 تشکیل شد.

وی افزود: در ادامه مسیر، مجموعه تهدیدات، فرصت‌ها و آسیب‌ها و راهکارهای مقابله با آن را مشخص کردیم و گزارش اقدامات را 6 ماه یکبار به نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه دادیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر توجه بر پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در این حوزه گفت: برای این کار برنامه 5 ساله‌ای را تدوین کردیم و به ترتیب اولویت حوزه‌های خانواده، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، ادارات، کارخانجات، اصناف و بازار، تشکل‌های دینی و در نهایت سایر قشرها پوشش می‌دهد.

وی ابراز کرد: در بحث خانواده نیز این موضوع به امور بانوان استانداری محول شد تا آن‌ها با ارتباطات و برنامه‌های خود سیاست‌های ستاد را دنبال و اجرا کنند و باقی برنامه‌ها نیز براساس اصل آموزش محوری در سایر حوزه‌ها پیگیری می‌شود.

ابوحمزه با تشریح دیگر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از تدوین برنامه پنج ساله در این حوزه خبرداد و بیان کرد: ستادهای شهرستانی خود را موظف کرده‌ایم تا در هر ماه دو منکر و دو معروف را شناسایی کنند و راهکارهای مقابله با منکرات و ترویج معروفات را بررسی کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف به تازگی تصویب شده است، امیدواریم امسال و سال آینده دستورالعمل‌های آن را اجرایی کنیم. همچنین انتظار داریم وزرای مربوطه دستورالعمل‌ها را به وزارتخانه‌هایشان که در این امر دخیل هستند ابلاغ کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه بیکاری، مواد مخدر و بدحجابی مهمترین منکراتی است که مردم را رنج می‌دهد اظهار داشت: در حال حاضر تنها نسیمی از امر به معروف در استان وزیده و سبب شده است تا مردم به این باور که جامعه نیاز به امر به معروف دارد، برسند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان