اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1395 - 9:59   |   کد مطلب: 21273
صدای آمریکا این هفته در تماس تلفنی با آقای طوسی نظر ایشان را درباره حواشی اخیر جویا شد.

به گزارش صبح الوند، سایت اصولگرای پارس نوشت:

صدای آمریکا این هفته در تماس تلفنی با آقای طوسی نظر ایشان را درباره حواشی اخیر جویا شد.

چندی پیش تلویزیون دولتی آمریکا در یکی از برنامه‌های بخش فارسی خود اتهامات اثبات‌نشده علیه آقای «سعید طوسی» (از قاریان شناخته‌شده کشورمان) را دستاویز تبلیغات ضدنظام قرار داد.این رسانه بیگانه که همواره در حمایت از تبه‌کاران و مجرمان نقش وکیل‌مدافع را بازی می‌کند، این بار در نقش مدعی‌العموم ظاهر شد و حیثیت یک شهروند متهم را پیش از پایان سیر قانونی بررسی پرونده‌اش در دستگاه قضائی، خدشه‌دار کرد.

تلویزیون فارسی صدای آمریکا این هفته نیز در تماس تلفنی با آقای طوسی نظر ایشان را درباره حواشی اخیر جویا شد که نامبرده ضمن ابراز گلایه از «یکطرفه به قاضی رفتن اتهام‌پراکنان»، در اظهاراتی تلخ، از اینکه در زندگی روزمره خود هم دچار مشکل شده است سخن گفت.

طوسی با بیان اینکه “دشمنی دیرینه دارند؛ شکایتی هم دارند.. خوب بود من هم صحبتی می‌کردم…” اضافه کرد: «در ایران حیثیتی برایم نمانده است. البته آبرو و عزت دست خداست، اما من الان می‌خواهم بروم سر کوچه نان بخرم، اذیت می‌شوم.»
وی همچنین در این مصاحبه کوتاه از تنظیم لایحه حقوقی علیه اتهام‌پراکنان خبر داد.

بر اساس اعلام بخش فارسی VOA، آقای سعید طوسی درخواست این شبکه برای ادامه گفتگو را بی‌جواب گذاشته و از پاسخ دادن به تماس‌های بعدی تلویزیون دولتی آمریکا خودداری نموده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان