اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آبان 1395 - 9:02   |   کد مطلب: 21216
پس از حضور مدیران آموزش و پرورش، جلسه ای 4 ساعته با حضور فخرالدین دانش آشتیانی، گزینه پیشنهادی دولت به مجلس تشکیل شد و آشتیانی سیاست های پیش روی خود را ابلاغ کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از راه دانا؛ پس از عزل 3 وزیر توسط روحانی و معرفی سه گزینه پیشنهادی، در نهایت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی "فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "آموزش و پرورش" و "ورزش و جوانان" در دستورکار روز سه شنبه یازده آبان صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 

دولت تلاش های گسترده ای را برای جلب رأی اعتماد این افراد در مجلس به کار بسته و هزینه های زیادی نیز انجام داده است؛ در همین راستا روز 4 شنبه هفنه قبل طی ابلاغی کلیه مدیران آموزش و پرورش استان ها به تهران فراخوانده شده اند تا سیاست های جدید به آنها ابلاغ شود.

 

پس از حضور مدیران آموزش و پرورش، جلسه ای 4 ساعته با حضور فخرالدین دانش آشتیانی، گزینه پیشنهادی دولت به مجلس تشکیل شد و آشتیانی سیاست های پیش روی خود را ابلاغ کرد.

 

در این جلسه از مدیران آموزش و پرورش استان ها خواسته شده است که به رایزنی با نمایندگان در مجلس کرده و آنها را برای دادن رای اعتماد به آشتیانی توجیه کنند.

 

در حاشیه این جلسه آشتیانی با در اختیار گرفتن اتاقی در وزارت خانه به دیدار با مدیران آموزش و پرورش در استان ها پرداخته است و مدیران گزارش هایی از فعالیت های اموزشی و سیاسی استان خود را به اطلاع وی رسانده اند.

 

این اقدام تا کنون مسبوق به سابقه نبوده و حتی برخی از مدیران استان ها از این جلسات اظهار تعجب کرده اند.

 

شنیده شده مسئولان برگزاری این جلسات از مدیران خواسته اند از هیچ هزینه ای برای جلب آرای نمایندگان دریغ نکنند.

 

در ادامه این جلسه، نشست دیگری یک روز بعد در مدرسه شریعتی با حضور برخی از مدیران آموزش و پرورش برگزار شد که در آن نجفی رسما از آشتیانی حمایت کرد و حاجی به عنوان یکی از هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان به توجیه اقدامات غندالی و اختلاس های این صندوق پرداخت.

 

این نشست اگرچه توسط شورای تشکل های فرهنگیان برگزار شد اما عملاً به جلسه ای انتخاباتی برای جذب آرای اعتماد نمایندگان به دانش آشتیانی تبدیل شد؛ چرا که آشتیانی از این تریبون استفاده کرده و برنامه های خود را ارائه داده است.

 

این ستاد برنامه دیگری نیز با حضور آشتیانی و نمایندگان مجلس در تهران ترتیب داده است که این جلسه در هفته آتی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان