اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1395 - 13:52   |   کد مطلب: 21154
به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همکاری مجتمع آموزشی راهبرد دانش سمینار امنیت کاربران در همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز سمینار امنیت کاربران به مناسبت هفته پدافند غیر عامل به همت اداره  کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همکاری مجتمع آموزشی راهبرد دانش در مجتمع فرهنگی ابن سینا واقع در بلوار شهید مفتح  برگزار شد.

در این جلسه  صادقی پوریانی نایب رئیس کارگروه پدافند غیر عامل با اشاره به این که دارایی های بشر به شش قسمت تقسیم می شود گفت: دارایی های فیزیکی در پایینترین درجه قرار دارند بعد از آن دارایی های مالی است سپس دارایی های انسانی که بسیار مهم است. سه دسته دارایی بعدی دارایی های ناملموس هستند: دارایی فکری، دادایی ارتباطی و در آخر دارایی اطلاعاتی است، هر چه به سمت بالاتر می رویم ارزش دارایی نیز بالاتر می رود.

 

آنچه که امروز حائز اهمیت است ارتقاء امنیت اطلاعات شخصی ماست

در ادامه جلسه سید مجتبی حسینی از شرکت شبکه امن راهبرد در حدود دو ساعت مباحثی را پیرامون پدافند غیرعامل در حوزه سایبری؛ امنیت شبکه، معاملات آنلاین، مهندسی اجتماعی(سرقت هویت)، سایت های سوشال و... مطرح کرد.

وی با اشاره به این نکته که در زمینه پدافند غیر عامل هشت حوزه کاربردی وجود دارد گفت:حوزه سایبری مهمترین آنهاست و زیرساخت همه زیرساخت هاست.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان