اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آبان 1395 - 15:07   |   کد مطلب: 21033
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت اگر دغدغه مردم را داشت باید وزرای اقتصادی را جابه جا می کرد گفت: تغییر این وزرا فقط در جهت راضی کردن جریان اصلاحات جهت کمک در انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

به گزارش صبح الوند، جبار کوچکی نژاد در گقتگو با صبح الوند با اشاره به  اختلاس ایجاد شده در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان در حال طی کردن یک روند تحقیق و تفحص است  و اگر در جریان تحقیق موردی مرتبط با فانی باشد باید بیاید و در مجلس پاسخ دهد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: افرادای که جز متهمین قبلی بوده اند وظیفه دارند در مجلس پاسخ دهند.

 

کوچکی نژاد تاکید کرد: گزارش نهایی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان  در صحن قرائت  و جهت اقدامات قانونی به قوه قضاییه ارسال و همه مردم  اطلاع پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بحث تغییر وزرا ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد اظهار کرد:  تغییر وزرا قضیه متفاوتی است و در حال طی مسیر خود می باشد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت برای تامین نیاز مردم باید وزرای اقتصادی را جابه جامی کرد این جابه جایی ها نشاندهنده این است که دولت دغدغه مردم را ندارد.

 

وی تاکید کرد: تغییر وزرا فقط در جهت راضی کردن جریان تند اصلاحات جهت پیروزی در انتخابات آینده ریاست جمهوری  است .

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: تمامی نمایندگان  براساس عملکردها و دیدگاه ها به وزرای پیشنهادی رای می دهند تا شخص موردنظر در کابینه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان