اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 12:20   |   کد مطلب: 20879
جوجیتسوی همدان در مسیر موفقیت
راهیابی جوجیتسو کار همدانی به اردوی تیم ملی
نماینده انجمن جوجیتسو استان همدان گفت: طی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان، بهزاد خشویی در وزن 62 کیلوگرم به اردوی تیم ملی جو جیتسو راه یافت.

به گزارش صبح الوند به نقل از همدان ورزش، حمید رحیمی اظهار داشت: مسابقات انتخابی جوجیتسو به میزبانی استان تهران در آکادمی جودو  شهید افراسیابی  استادیوم شهید شیرودی برگزار گردید.
 وی ادامه داد: این رقابت ها به مدت یک روز در رده ی بزرگسالان با حضور 13 نماینده  همدانی  در 7 وزن برگزار شد که از این میان  بهزاد خشویی توانست به اردوی تیم ملی انجمن جوجیتسو جهت اعزام به مسابقات جهانی لهستان و المپیک آسیایی راه یابد.

رحیمی گفت: خشویی نوازا کار همدانی در حالی توانست به اردوی تیم ملی راه یابد که در کارنامه ورزشی خود  سابقه قهرمانی چندین دوره مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی را دارد و ملی پوش گراپلینگ در المپیک روسیه نیز  بوده است.

وی در خصوص سطح مسابقات انتخابی اظهار داشت: مسابقات در سطح بسیار بالایی بود ، به گونه ای که برای هر وزن حدود 40 نفر فایتر مبارزه کردند .رحیمی زمان برگزاری اردوی تیم ملی را در سال جاری و در استان تهران عنوان کرد.

نماینده انجمن جوجیتسو ضمن ابراز خرسندی از این رویداد گفت : این موفقیت را خدمت جامعه ورزشی استان به خصوص جوجیتسو کاران همدانی تبریک و شادباش عرض میکنم.وی در پایان با قدردانی از زحمات مدیرکل ورزش وجوانان همچنین  رئیس هیأت ورزشهای رزمی استان همدان خاطرنشان کرد : قطعا این حمایتها می تواند بسیاری از مشکلات ورزش را مرتفع کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان