اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 11:05   |   کد مطلب: 20872
رييس پليس آگاهي انتظامي استان از دستگيري كلاهبردار و دکترقلابي در همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت :  در پي شکايت يكي از شهروندان  که فردي از وي مبلغ 86  ميليون تومان کلاهبرداري کرده است گفت: شاکيه در تحقيقات اوليه بيان داشت من با کلاهبردار در تلگرام اشنا شدم و پس از چند ماه ارتباط تلفني و جلب اعتماد بنده به همدان مراجعه و با هم ملاقات کرديم.

وي ادامه داد:شاکيه  در حين ملاقات تعدادي کپي اسناد به بنده نشان داد که سربرگ آن نام يک دکتر که مدير عامل يک شرکت است درج شده و کارت بانکي خودم  را حاوي مبلغ 86 ميليون تومان جهت سرمايه گذاري به وي دادم و هيچ مدرکي نگرفتم بعد از آن تماس خود را با بنده قطع و ديگر تلفن همراه خود را خاموش کرد .

سرهنگ زارعي ادامه داد:در اين رابطه پس از تحقيق از شاکي  با استعلام از اداره ثبت شرکت ها مشخص شدشرکتي با نام مذکور وجود خارجي ندارد .

رييس پليس آگاهي انتظامي استان  افزود: شماره تلفن متهم استعلام که متلعق به فردي به هويت معلوم  بود و با توجه به تحقيقات گسترده آدرس متهم در شهرستان مياندواب شناسايي و با اخذ نيابت قضايي متهم در آدرس مذکور دستگير و مشخص شد داراي مدرک سيکل بوده و با جعل عنوان دکتر اقدام به کلاهبرداري از شاکي نموده است در اين رابطه پس از تکميل تحقيقات متهم با قرار وثيقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان