اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1395 - 8:51   |   کد مطلب: 20726
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير، از انهدام سه باند سرقت لوازم خودرو و دستگيري 10 نفر توسط پليس ملاير خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "شعبان ترک نيا" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي شناسائي و دستگيري سارقان لوازم خودرو با انجام کار اطلاعاتي دقيق توسط ماموران کلانتري 12 و 11 تعداد سه باند سرقت شناسائي شد.

اين مقام مسئول در ادامه ي سخنان خود افزود: در مرحله ي نخست با هماهنگي مقام قضائي مخفيگاه سارقان توسط ماموران کلانتري 12 شناسائي و در يک عمليات ضربتي تعداد دو نفر سارق دستگير و از مخفيگاه آنها تعداد قابل توجهی اقلام سرقتی شامل سيلندر گاز CNG، ضبط خودرو، مانيتور، لاستيک، باطري و ... کشف شد.

وی افزود: در تحقيقات فني و تخصصي به عمل آمده از سارقان، به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ ترک نیا بیان داشت: در عمليات ديگری ماموران اين کلانتري مخفيگاه دومين باند سارقان خودرو را شناسائي و در يک عمليات غافلگيرانه تعداد 5 نفر سارق را دستگير و از نامبردگان لوازمي مانند کامپيوتر خودرو، دستگاه تصفيه روغن و انواع لوازم داخلی خودرو کشف کردند و سارقان پس از بازجویی به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

وي در ادامه  از شناسائي سومين باند سارقان خودرو توسط ماموران کلانتري 11 خبر داد و افزود: در همين ارتباط  تعداد سه نفر سارق در مخفيگاهشان شناسائي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير شدند که در مجموع ضمن تشکيل پرونده ، هر 10 نفر سارق تحويل مقامات  قضائي شدند.

سرهنگ ترک نيا در خاتمه ي سخنان خود ضمن تقدير از مشارکت مطلوب شهروندان در توليد و حفظ امنيت و رعايت نکات حفاظتي در نگهداري اموالشان افزود: شهروندان ضمن مجهز کردن خودروها به سيستم ضد سرقت، از پارک کردن آن در نقاط خلوت و متروکه خودداري کرده و در صورت رويت هر گونه رخداد مشکوک پليس را در جریان قرار دهند

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان