اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1395 - 12:59   |   کد مطلب: 20661
علت جابه‌جایی مدیر فرودگاه همدان بدون اطلاع‌رسانی قبلی سئوالی است که برای خیلی از رسانه‌های همدان پیش امده است و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستند.

به گزارش صبح الوند، در پی انتشار خبر برخی سایت‌های خبری مبنی بر تغییر علی کیخایی، مدیر فرودگاه همدان و با توجه به اینکه تحولات و تغییر مدیریت‌ها عموماً با اطلاع‌رسانی قبلی صورت  می‌گیرد و این شکل جابه‌جایی مرسوم نیست  خبرنگار صبح الوند طبق سؤالاتی که از مجموعه فرودگاه شهر همدان  داشت علت این جابه‌جایی را جویا شد که برخی مسئولین فرودگاه  همدان علت این جابه‌جایی را عادی عنوان کردند و گفتند طبیعی است که بعد از گذشت سه الی چهار سال روسای فرودگاه تغییر پیدا کنند.

 

اینجا این سؤال پیش می‌آید که چرا این‌قدر بی‌سروصدا رئیس فرودگاه  همدان  تغییر پیدا کرده است و کلوندی به عنوان  سرپرست فرودگاه معرفی شده است .

 

متأسفانه هیچ‌کدام از مسئولان فرودگاه حاضر نشدند که علت جابه جایی را به‌طور رسمی اعلام کنند  و بیان کردند علت اصلی را از فرودگاه‌های کل کشور جویا شوید.

 

به همین منظور مصاحبه‌ای با روابط عمومی فرودگاه‌های کل کشور صورت گرفت که وی  بر اساس حکمی که در دست داشت گفت:علت تغییر مدیر فرودگاه همدان  استعفای  وی  بوده است .

 

حال باید دانست که علت  تغییر این مدیر استعفا بوده یا یک روال طبیعی است و اگر استعفا هست علت چه می باشد.

 

جواب این سؤال تاکنون به‌طور رسمی اعلام  نشده است و رسانه‌های همدان  خواستار شفاف‌سازی این امر هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان