اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 20644
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: دشمن به دنبال راهی برای به زانو درآوردن این ملت است اما غافل از اینکه هرگز نمی‌تواند در امور این کشور و در مسائل مربوط به نظام اسلامی دخالت کند.

به گزارش صبح الوند به نقل ازفارس، سردار علی شادمانی  در یادواره شهدای روستای قلعه قباد نهاوند، انقلاب اسلامی ایران را ادامه‌دهنده قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش عنوان کرد و اظهار کرد: اگر شکیبایی و وفاداری امام حسین(ع) و یاران باوفایش نبود، امروز نامی از اسلام و مسلمان نبود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تأسی از قیام عاشورا به پیروزی رسید، گفت: سه نسل انقلاب اسلامی را تا این مرحله رسانده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: نسل اول انقلاب با فداکاری خود نظام اسلامی را ایجاد کردند و با تمام تنگناها با رژیم منحوس پهلوی مبارزه کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه نسل دوم نیز انقلاب اسلامی را حفظ کردند و تا به این مرحله رساندند، گفت: این‌ها وفاداری خود به رهبری و ولایت نشان داده‌اند.

سردار شادمانی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد انرژی دنیا در منطقه غرب آسیا تولید می‎شود افزود: به طور حتم این منطقه برای دشمن و در رأس آن آمریکا و انگلیس خبیث از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان استکبار جهانی به عناوین مختلف به دنبال دست‌اندازی و تعرض به این منطقه بوده و هست، افزود: آنها به دنبال ایجاد خاورمیانه‎ای لائیک، بی‎دین، بی‌احساس، بی‎انگیزه و بی‎تعصب هستند.

دشمنی دشمن هیچ وقت نه کم می‎شود و نه از بین می‌رود

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه دشمن می‌خواهد در این خاورمیانه هر طور که دوست داشت عمل کند و هر زمان که اراده کرد در امور دیگر کشورها دخالت کند، گفت: دشمنی دشمن هیچ وقت نه کم می‎شود و نه از بین می‌رود.

وی اظهار کرد: در منطقه غرب آسیا 27 کشور زندگی می‌کنند اما تنها کشوری که در برابر دست‌اندازی‌های دشمن مقتدرانه ایستاده؛ ایران اسلامی است.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمن به دنبال راهی برای به زانو درآوردن این ملت است اما غافل از اینکه هرگز نمی‌تواند در امور این کشور و در مسائل مربوط به نظام اسلامی دخالت کند.

جوانان نخبه ایران اسلامی در هیچ کجای دنیا یافت نمی‎شوند

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: به والله قسم و به لباسم قسم به واسطه مسئولیتی که دارم و بر تمام نیروهای نظامی و انتظامی سرکشی می‌کنم و با همه آنها آشنایی دارم، با سند و مدرک این حرف را می‎گویم که جوانان نخبه و دانشمند ایران اسلامی در هیچ کجای دنیا یافت نمی‎شوند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: این جوانان نخبگی را به همراه ولایتمداری، بصیرت و ایمان بی‎همتا دارند و علاوه بر ساختن آینده ایران عزیز نمی‎گذارند که رهبرشان تنها بماند و یا خدای ناکرده احساس تنهایی کند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور ما به برکت خون پاک شهداست، اظهار کرد: باید به نقش اثرگذار و مهم خانواده شهدا به عنوان افراد مورد احترام ملت ایران هم اشاره کرد و در بیان نقش خانواده به جامعه و معرفی این نقش به نسل امروز و آینده این نظام کوشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان