اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1395 - 13:40   |   کد مطلب: 20324
ریس پلیس فتا همدان گفت: فردی که گوشی های تقلبی را بعنوان کالای اصلی به فروش می رساند توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد

به گزارش صبح الوند،  سرهنگ امینی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند  با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی برکلاهبرداري اينترنتي ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل یا عاملین مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

رییس پلیس فتا همدان گفت: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت يک دستگاه گوشي به شرط اصلي وپلمپ بودن ازطريق آگهي یکی از سایت های تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین ، خريداري کرده که درحين معامله مقررگرديد درصورت مشاهده کوچکترين ايراد درگوشي مذکور فروشنده پاسخگو هستند و گوشي عودت ميگردد. ولی پس ازدريافت گوشي بررسي هاي صورت گرفته توسط متخصصين امرمعلوم شد گوشي تقلبي است لذا  طی تماس های متعدد با فروشند، ايشان پاسخگو نبودند.

 

وی تصریح کرد:کارشناسان ما با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتا متهم دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من به دلیل کسب درآمد بیشتر گوشی های تقلبی را به عنوان کالای اصلی به فروش میرسانم و برای فروش راحت تر آنها را در سایت تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین استفاده کردم هدفم کسب درآمد بیشتر است .

 

رئیس پلیس فتا همدان در انتها از هموطنان عزیز خواست تا از سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند  اقدام به خرین آنلاین کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری ، لینک ثبت گزارش های مردمی و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان