اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مهر 1395 - 9:04   |   کد مطلب: 20259
در ديدار استاندار همدان با سرمايه گذاران کره اي و بومي مقرر شد کارخانه توليد لامپ هاي LED در همدان احداث شود.

به گزارش صبح الوند، استاندار همدان در اين ديدار بر مساعد بودن شرايط براي سرمايه گذاري در استان تأکيد کرد و افزود: همه حمايت ها از سرمايه گذاران انجام مي شود و سرمايه گذاران با رغبت و سرعت کار خود را دنبال کنند.

محمد ناصر نيکبخت با بيان اينکه همه نوع تضمين حتي شخصي هم به سرمايه گذار داده مي شود ادامه داد: مسئولان استان همدان براي سرمايه گذار احترام خاصي قائل هستند.

استاندار همدان با اشاره به اينکه مديرکل امور اقتصادي و دارايي استان همدان پيگير کار احداث اين کارخانه خواهند بود گفت: تمام مديران استان در خدمت سرمايه گذار بوده و مجوزهاي سرمايه گذاري در استان نيز به سرعت صادر مي شود.

نيکبخت خطاب به سرمايه گذاران خاطر نشان کرد: هيچ گونه نگراني يا ترس از سرمايه گذاري در استان همدان نداشته باشيد.

مديرکل اقتصاد و دارايي استان همدان نيز بر حمايت همه جانبه مدير ارشد استان و وزارت اقتصاد و دارايي از سرمايه گذار تأکيد کرد.

سيد ناصر محمودي با بيان اينکه انتقال سود سهام سرمايه گذاري خارج از کشور تضمين مي شود افزود: مجوزهاي سرمايه گذاري با سرعت خوبي در استان صادر مي شود و براساس پيشرفت کار و پيگيري کارهاي اوليه از سوي سرمايه گذار، به سرعت از وزارت امور اقتصادي و دارايي صادر مي شود.

وي يکي از رسالت هاي دولت جمهوري اسلامي ايران را حمايت همه جانبه از سرمايه گذاري عنوان کرد و افزود: اولويت وزارت امور اقتصادي و دارايي توليد و افزايش ثروت از طريق توانمندسازي بخش خصوصي و حمايت همه‎جانبه از آن است.

محمودي با بيان اينکه دولت يازدهم با رسيدن به توافق هسته اي نشان داد که از پتانسيل بسيار بالايي در ديپلماسي خارجي برخوردار است افزود: با استفاده از اين ابزار مهم مي توان به پيشرفت کشور از جمله برقراري ارتباط براي افزايش سرمايه گذاري و حضور کشورهاي جهان در ايران کمک شاياني کند.

کيم يونگ کيون سرمايه گذار کره اي و حميد شاهنجريني سرمايه گذار بومي استان قرار است در سرمايه گذاري مشترک به ساخت کارخانه توليد لامپ هاي LED در استان همدان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان