اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 20:27   |   کد مطلب: 20248
اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسري سال 1395 منتشر شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از آفرینش، اسامي پذيرفته‎شدگان نهايي رشته‎هاي مختلف تحصيلي در دوره‎هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه پيام نور، پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي، موسسات غيرانتفاعي و غيردولتي، رشته‎هاي تحصيلي مجازي، پرديس خودگردان و ظرفيت مازاد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کشور اعلام شد.

در آزمون سراسري سال 95 تعداد 860 هزار و 437 نفر ثبت‎نام کردند که از اين تعداد، 772 هزار و 982 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد 87 هزار و 455 داوطلب غايب بودند.

با توجه به ظرفيت پذيرش، تمامي داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسري سال 95 مجاز به انتخاب رشته تلقي شدند.

از ميان 772 هزار و 982 داوطلب حاضر در جلسه آزمون و مجاز به انتخاب رشته، تعداد 531 هزار و 906 داوطلب مجاز به انتخاب رشته‎هاي روزانه و شبانه شدند و بقيه براي ساير دوره‎هاي آموزش عالي مجاز شدند.

آغاز ثبت‎نام از سوم مهرماه

تمامي پذيرفته‎شدگان براي اطلاع از نحوه ثبت‏نام، تاريخ ثبت‎نام و مدارک لازم براي ثبت‎نام (علاوه بر مدارک در اطلاعيه اعلام نتايج) ضرورت دارد ابتدا به پايگاه اطلاع‏رساني دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مراجعه کنند.

در صورتي که دانشگاه يا موسسه محل قبولي برنامه زماني مشخصي را براي ثبت‎نام در سايت خود درج نکرده باشد، پذيرفته‎شدگان اين قبيل موسسات لازم است مي‎توانند از شنبه؛ سوم مهرماه تا سه‌شنبه؛ ششم مهرماه، براي ثبت‎نام به دانشگاهها و مراکز آموزش عالي مراجعه کنند. با اين توضيح كه، پذيرفته‌شدگاني كه حرف اول نام خانوادگي آنان، يكي از حرفهاي الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ، است در روز شنبه؛ سوم مهر، براي ثبت‌نام مراجعه نمايند. همچنين پذيرفته‌شدگان با حرف اول نام خانوادگي: ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س، در روز يكشنبه چهار مهرماه براي ثبت‌نام به دانشگاه و مراكز آموزشي كه در آن پذيرفته‌شده‌اند، مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند. به علاوه، پذيرفته‌شدگاني كه حرف اول نام خانوادگي آنان، حرفهاي ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ – ف – ق – ک، است در روز دوشنبه؛ پنج مهر و پذيرفته‎شدگاني كه حرف اول نام خانوادگي‌شان، يكي از حرفهاي گ – ل – م – ن – و - هـ - ي، مي‌باشد در روز سه‌شنبه ششم مهر براي ثبت‌نام مراجعه نمايند.

جزئيات ثبت‎نام پذيرفته‎شدگان صرفاً با سوابق تحصيلي

همچنين اسامي پذيرفته‎شدگان مرحله پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي براي دانشگاهها، موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي، دانشگاه پيام نور و دوره هاي مجازي در سال تحصيلي 96-1395 که گزينش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است نيز در سايت سازمان سنجش اعلام شده است.

اين ثبت‎نام مختص پذيرفته‎شدگاني است که صرفاً با سوابق تحصيلي (معدل کتبي ديپلم) در کدرشته محلهاي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي، دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي پذيرفته شده‎اند.

درراستاي اجراي قانون سنجش و پذيرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزشي کشور پذيرش در برخي از کدرشته محلهاي دوره‌هاي روزانه، شبانه و دوره‎هاي مجازي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي، دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل کتبي ديپلم) صورت گرفته است.

در اين روش فقط معدل کتبي ديپلم داوطلبان واجد شرايط ملاک و مبناي پذيرش قرار گرفته و اسامي پذيرفته‎شدگان اين مرحله نيز به همراه ساير پذيرفته‎شدگاني که با اعمال نمره آزمون و سوابق تحصيلي براي ثبت‎نام در آن موسسه آموزش عالي اعلام شده است، اعلام و به موسسات معرفي شده‎اند.

پذيرفته‎شدگان در کدرشته‎هاي پذيرش با سوابق تحصيلي لازم است تمامي مدارک مندرج در اطلاعيه پذيرش را در زمان ثبت‎نام ارائه کنند.

مدارك لازم براي ثبت‌نام

ارائه اصل کارنامه تحصيلي براي هر يک از پذيرفته‏شدگاني که داراي مدرک ديپلم متوسطه نظام جديد (سال سوم نظام جديد آموزش متوسطه) با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش براي ديپلمه هاي (رياضي فيزيک، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي) سالهاي 94 و قبل آن که امتحانات آنان به صورت کتبي و سراسري برگزار شده است در هنگام ثبت‎نام ضروري است.

ارائه اصل کارنامه تحصيلي براي هر يک از پذيرفته‎شدگاني که داراي مدرک ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه يا ديپلمه هاي کار و دانش با امضا و ممهور به دبيرستان و يا سازمان آموزش و پروش براي ديپلمه‎هاي (رياضي فيزيک، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي) سالهاي 94 و قبل از آن در هنگام ثبت‎نام ضروري است.

پذيرفته‎شدگان رشته‎هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور علاوه بر رعايت اين موارد بايد به سايت دانشگاه نيز مراجعه کنند. جزئيات تاريخ، محل و نحوه ثبت‎نام رشته‎هاي مختلف تحصيلي دانشگاه پيام نور در سايت دانشگاه مشخص شده است.

جزئيات ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان پيام نور

نام‎نويسي از پذيرفته‎شدگان دانشگاه پيام نور به صورت غيرحضوري از طريق سامانه جامع دانشگاهي به آدرس زير صورت خواهد پذيرفت.

http://reg.pun.ac.ir

پذيرفته‎شدگان ضرورت دارد براي اطلاع از تاريخ و مدارک ثبت‎نام از تاريخ 10 تا 15 مهرماه 95 به اين سايت مراجعه کنند.

جزئيات ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگيان

همچنين پذيرفته‎شدگان دانشگاه فرهنگيان لازم است براي اطلاع از تاريخ و مدارک لازم براي ثبت‎نام (ثبت‎نام حضوري است) ابتدا به سايت اطلاع‎رساني دانشگاه فرهنگيان و يا پرديس محل قبولي به نشاني زير مراجعه کنند.

(http://cfu.ac.ir)

جزئيات ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي

پذيرفته‎شدگان دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي نيز لازم است براي اطلاع دقيق از نحوه زمان و ثبت‎نام اينترنتي و حضوري به سايت دانشگاه مراجعه کنند.

( www.srttu.edu)

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان