اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 11:45   |   کد مطلب: 20236
همزمان با هفته دفاع مقدس؛
رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار گردید
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان با حضور مسئولان استان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در استان همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند،در همدان و مرکز استان، این مراسم در میدان باباطاهر همدان برگزار شده و نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفته و  باردیگر اقتدار، عزم و اراده خود را در حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

یگان هایی از پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، تیپ زرهی مستقل شهید قهرمان، سپاه انصارالحسین(ع)، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه ناحیه همدان، نیروی انتظامی و بسیج محلات در این آیین حضور داشتند.

 

 فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان در این مراسم گفت: نیروهای مسلح مایه افتخار و رمز پیروزی اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح برای دفاع از ملت و میهن و نظام اسلامی هستند.

امیر رحمان افسری افزود: هشت سال جنگ تحمیلی با هداست امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با سربلندی پایان یافت و همه نیروهای مسلح و ملت باوجود نداشتن آمادگی و غافلگیری در برابر دشمن بعثی ایستادگی کرده و به زیبایی، رسالت خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه امروز نیز این گونه است، اظهار کرد: نیروهای مسلح با اقتدا به راه شهدا، آمادگی خود را حفظ کرده و به رهبری فرمانده کل قوای ایران برای دفاع از شرافت و عزت نظام جمهوری اسلامی تا سر حد جان ایستاده اند.

افسری تصریح کرد: رمز موفقیت ما این است که نیروهای مسلح، متحد و هم عهد تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری بوده هستند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان