اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. شهريور 1395 - 13:36   |   کد مطلب: 20227
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان
انکار واقعه غدیر علت ظهور داعش است
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: عامل این جنگ و خونریزی ها و ظهورداعش به این دلیل است که روی مردم غدیر را انکار کردند و این عمل همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام ناصر نقوی در گفتگو با صبح الوند ، با بیان اینکه  غدیر مهم ترین واقعه عالم اسلام است گفت: غدیر تنها واقعه تاریخ اسلام است که ماه ها قبل  زمینه سازی آن شروع و در حدود 200 آیه به آن اشاره شده است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: پیامبر گرامی اسلام در خطبه غدیر به حدود یکصد آیه استناد کرده اند که چنین چیزی را در هیچ خطبه ای نمی توان یافت.

 

وی با بیان اینکه نتیجه نبوت غدیراست اظهار کرد: قرآن در خصوص واقعه غدیربه پیامبر می فرماید که اگراعلام نکنی رسالتت بی فایده است و اگر رسالت پیغمبر بی فایده باشد رسالت کل پیغمبران عالم هم بیهوده خواهد بود.

 

حجت الاسلام نقوی اظهار کرد: اگراز ابتدا درهمان زمینه سازی ها و معرفی ها همگان  غدیر را می پذیرفتند هیچ وقت عاشورایی اتفاق نمی افتاد و  ما اینقدر دچار عقب ماندگی نمی شدیم.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: قرار بود که از شتر ولایت شیر گوارا  تا قیامت بدوشیم اما مخالفان غدیر کاری کردند که از دستان این شتر تا قیامت خون بجوشد.

 

وی اظهار کرد: این همه جنگ و خونریزی و علل ایجاد داعش این است که یک روزی مردم غدیررا انکار کردند و این عمل همچنان مهم ادامه دارد.

 

حجت الاسلام  نقوی با بیان اینکه اگر  شیعه ها تمام دارایی خود را خرج غدیر کنند باز هم کم است گفت: ما باید طوری ازغدیر دفاع  و آن را گرامی بداریم که دیگران تحت تاثیرقرارگیرند.

 

وی بیان کرد: ما اینقدر که به نوروز اهمیت می دهیم غدیر را که عید بزرگ خدا است بزرگ نمی شماریم.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان  با اشاره به احادیث فراوان مربوط به ثواب روز غدیر گفت: یک روز روزه گرفتن  روز غدیر معادل ثواب کل دنیا است و خداوند لباس نوی روز غدیر را می خرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: بزرگترین گره کار ما تبیین مسئله ولایت در عالم است که اگر این اتفاق افتد مهم ترین زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان