اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. شهريور 1395 - 14:00   |   کد مطلب: 20225
جلسه هماهنگی نخستین سالگرد سردار شهید همدانی در سالن جلسات فرمانداری همدان با حضور مسئولین و فرماندار همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، فرماندار همدان در جلسه‌ی  هماهنگی نخستین سالگرد سردار همدانی با  بیان اینکه این شهید بزرگوار از افتخارات این کشور و نظام شیعی  است  گفت : سردار همدانی یک دُر گران‌بهای دفاع مقدس بود که هرچند از دست رفتن ایشان برای ما و مردم همدان باعث تأثر و تأسف شد.

 

علی تعالی افزود: از خداوند درخواست می‌کنیم که شفاعت این شهدا را نصیب ما بگرداند و امیدواریم بتوانیم رهرو راه این شهدا باشیم .

 

وی با اشاره به اینکه برای شناساندن این الگوها و اسوه‌ها به جامعه و به‌خصوص نسل جوان باید تلاش کرد گفت: تعظیم سالگرد این الگوها گوشه ناچیزی است که ما می‌توانیم استفاده کنیم و برنامه‌هایی که برای دفاع مقدس هست پیش ببریم.

 

تعالی با بیان اینکه زمان برپایی ویژه برنامه های سالگرد سردارشهید همدانی 15 مهرماه است گفت: برنامه اصلی این روز در حسینه امام (ره) برگزار می‌شود که متولی آن تیپ انصارالحسین (ع) همدان است و سخنران در نظر گرفته‌شده برای این مراسم سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی هست.

 

فرماندار با اشاره به تغییراتی که در ساختار ستاد بزرگداشت سردار صورت گرفته اظهار داشت: ستاد بزرگداشت یک شورای سیاست‌گذاری تشکیل داده است و کمیته‌های مختلفی توسط این شورا تشکیل شده است که شامل کمیته تشکل‌های مردمی، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی مالی، امور شهرستان‌ها ، فرهنگی هنری و مراسم است، هرکدام از این کمیته‌ها یک مسئول دارد که مسئولیت کمیته مراسم سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی با فرمانداری است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان