اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. شهريور 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 20221
معاون فرهنگی اداره ارشاد همدان:
۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر «حبیب حرم» رسید
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تاکنون ۹۰۰ اثر از سراسر کشور و دیگر کشورها به دبیرخانه جشنواره شعر «حبیب حرم» ارسال شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ،  مجید فروتن در جلسه کمیته فرهنگی- هنری ستاد بزرگداشت سردار شهید همدانی اظهار داشت: امسال علاوه بر انتشار ویژه‌نامه درباره شهید همدانی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای معرفی شخصیت این شهید معزز در دستور کار کمیته قرار گرفته است.

وی افزود: اعزام روایان به مدارس برای معرفی شخصیت شهید همدانی و شهدای مدافع حرم به دانش‌آموزان، نامگذاری بلواری در همدان و تهران به نام شهید همدانی، پیگیری تغییر نام فرودگاه همدان در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی کشور به نام شهید همدانی از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: نامگذاری 19مدرسه در سطح استان همدان به نام شهید همدانی، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری شب شعر و خاطره از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده به مناسبت نخستین سالگرد شهید همدانی است که در ایام شهادت سردار مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره شعر حبیب حرم در دوازدهم مهر ماه گفت: تاکنون 900 اثر از سراسر کشور و دیگر کشورها به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که با اتمام مرحله نخست داوری آثار منتخب برای داوری وارد مرحله دوم شده‌اند.

فروتن با بیان اینکه جشنواره تجسمی استان با بخش ویژه ایثار و شهادت و شهدای مدافع حرم هفتم مهر ماه در کبودراهنگ برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس از مراسم تشییع شهید همدانی در مجتمع آوینی به مدت یک هفته از دیگر برنامه‌های این ستاد برای بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید همدانی است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه اصلی بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید همدانی در حسینیه امام(ره) با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این دست برنامه‌ها، نقش مؤثری را در معرفی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم داشته باشیم.

پایان پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان