اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 17:00   |   کد مطلب: 20193
گروهی از هکر ها به نامه های شخصی کالین پاول وزیر سابق خارجه آمریکا دست یافته و آنها را منتشر کرده اند. در برخی از این نامه ها بعضا مسائل جنجال برانگیزی از جمله موشک های اتمی اسرائیل وجود دارد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تی نیوز کالین پاول در نامه های شخصی اش به یکی از همکارانش در دوران وزارت خارجه اش اظهار داشته اسرائیل ۲۰۰ کلاهک اتمی دارد که همگی آنها را به سوی ایران نشانه رفته است.
پاول در این نامه ها که همانطور که اشاره شد در دوران وزارت خارجه اش نوشته است مسائل حساسی را بازگو کرده که برای آمریکایی ها دردسر ساز شده است . وبلاگ لابی لاگ اطلاعات شخصی پاول را منتشر کرده و گفته می شود برخی از این نامه ها مربوط به سال گذشته است .
اسرائیلی ها همواره در خصوص مسائل هسته ای اشان با ابهام برخورد می کنند و هرگز اشاره ای به تاسیسات اتمی اشان نمی کنند اما گفته می شود این ر ژیم با همکارانش از جمله آمریکایی ها در خصوص این راز و توسعه آن گفتگو می کند.
برخی از منابع می گویند اسرائیلی ها ۴۰۰ کلاهک اتمی در اختیار دارند اما نامه های آقای پاول نشان می دهد وی به اطلاعات به روز تری دستراسی داشته و تعداد آنها ۲۰۰ کلاهک است. پاول در بخش دیگری از نامه هایش به یکی از همکارانش در خصوص بنیامین نتانیاهو گفته است او در خصوص مذاکرات هسته ای ایران قادر نخواهد بود به چیزی که می خواهد برسد.

پایان پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان