اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. شهريور 1395 - 16:39   |   کد مطلب: 20169
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی بیان کرد: در صورت اتمام برنامه‌نویسی ها و عدم بروز مشکلات سخت افزاری، نتایج فردا اعلام می شود.

به گزارش صبح الوند، محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عوامل متعددی از جمله صدور کارنامه مجدد بدون تاثیر سوابق تحصیلی، همزمانی اعلام نتایج با تراکم کاری آزمون‌های شهریورماه و نیاز به برنامه‌نویسی‌های جدید به دلیل تغییرات زیاد آزمون امسال، در به تاخیر افتادن اعلام نتایج این آزمون تاثیر داشتند.

 
وی ادامه داد: در صورت اتمام بررسی ها و عدم بروز مشکلات سخت افزاری، نتایج نهایی این آزمون تا فردا شب اعلام می شود.
 
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که فردا نتایج نهایی این آزمون اعلام شود، تصریح کرد: سه هزار و 390 نفر در آزمون امسال پذیرفته و از مهرماه در کلاس های درس خود حاضر می شوند.
 
گفتنی است؛ آزمون دستیاری پزشکی ۹ اردیبهشت ماه با رقابت 14 هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد 6 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده بودند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

موسسات کنکور 2-3 ساعته رتبه و نمره حدود 500.000 نفر را می دهند. این تاخیرات خبر از یکی از دو دلیل زیر میدهد: 1) اینکه سنجش پزشکی علیرغم اینکه از ماهها پیش در اخباراعلام نموده است که امسال ما در 5 زیر گروه رتبه اعلام می کنیم، اما قادر به نوشتن برنامه کامپیوتری برای این مساله حتی با گذر چندین ماه نبوده است.زیرا امسال هر فرد حق انتخاب 100 رشته محل را داشته و همچنین سهمیه های آزاد و مناطق محروم و ایثارگران محترم در کنار 5 زیر گروه مذکور محاسبات انتخاب کد رشته محل را پیچیده تر کرده است. این نگرانی وجود دارد که برنامه مذکور دچار اشکالاتی باشد و نتایجی رندم بیرون بدهد. (دوستان فارغ التحصیل رشته کامپیوتر به این مساله مطرح شده واقفند) 2) دلیل دیگر این تاخیر می تواند تغییر و جابجایی در اسامی افراد قبول شده در کد رشته ها باشد. همانطور که در سالهای پیش نیز نمونه های مشابه آن دیده شده است. به هر حال گمان می رود اکثر متقاضیان مخصوصا با رتبه های خوب با نتایج تکان دهنده ای که اصلا انتظارش را ندارند روبرو خواهند شد.
من با رتبم در دانشگاههای تراز اول علوم پزشکی کشورقبول میشم. ولی نمیدونم چرا دائما استرس دارم که اولا برنامه کامپیوتری سازمان سنجش آموزش پزشکی یه وقت اشتباه کنه، ثانیا تجربیات تلخ و حواشی آزمون های قبل و نتایج مشکوک اون دوباره تکرار بشه

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان