اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1395 - 13:15   |   کد مطلب: 20094
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان خبر داد:
رشد سه برابری فروش سینماهای همدان نسب به مدت مشابه سال قبل
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان با اشاره به فروش معادل 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال سینماهای همدان از ابتدای سال تاکنون گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر رشد داشته است

به گزارش صبح الوند، سعید شرفی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند،  اظهار کرد:  سینما نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن  فرهنگ هر کشور خواهد داشت.

 

 مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان تأکید کرد: با مدیریت صحیح سینما و رسانه می‌توان کمک مؤثری در پیشبرد اهداف هر کشور کرد.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 45 حلقه فیلم در سینماهایی همچون قدس، فلسطین همدان و بهمن ملایر به اکران درآمده است.

 

شرفی با اشاره به رشد سه برابری افزایش ببینده نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: امسال با حدود 15 هزار نفر بیننده فروشی معادل 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال داشته‌ایم.

 

وی به بیان فیلم‌های پرفروش در ابتدای شش‌ماهه سال پرداخت و افزود:  من سالوادور نیستم، 50 کیلو آلبالو  و ابد و یک روز پرفروش‌ترین فیلم‌ها بودند.

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان تأکید کرد: دو فیلم ارزشی بادیگارد و ایستاده در غبار هم در این مدت از اقبال عمومی خوبی برخوردار بودند.

 

شرفی در پایان اظهار کرد: امسال علاوه بر استقبال پرشور مردم از فیلم‌های اکرانی در سینماهای همدان ، افزایش ظرفیت  سینما فلسطین هم با دو سالن 180 نفری درمجموع 360 صندلی از دیگر افتخارات ما می باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان