اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 12:14   |   کد مطلب: 20077
پوستر اختتامیه بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

به گزارش صبح الوند، پیش از ظهر امروز پوستر اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

طراح پوستر بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در حاشیه رونمایی از این اثر اظهار کرد: در این اثر سعی شد در طراحی این اثر تمام محورهای این جشنواره مدنظر قرار گیرد.

حسن عباسی‌پرزاد افزود: از بین فرم‌های هنری قالبی انتخاب شد که علاوه بر تداعی‌کننده هنر اسلامی و ایرانی به‌ صورت انتزاعی و غیرمستقیم بیانگر حضور هنرمندان رشته‌های مختلف ادبی و پژوهشی در این جشنواره باشد.

وی بیان کرد: الهام‌پذیری از رنگ‌های ایرانی اسلامی در پوستر و بهره‌گیری از خط زیبای ریحان از ویژگی‌های بارز دیگر پوستر است.

ثبت‌نام بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت از مهر ماه سال 94 آغاز و در اردیبهشت‌ ماه 95 قریب به 10 هزار اثر هنری و پژوهشی از استان‌های شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره تحویل‌ شد.

اختتامیه این جشنواره با حضور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان منتخب واحدهای دانشگاهی، همزمان با عید سعید غدیر در همدان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان مرحله نهایی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان