اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1395 - 0:35   |   کد مطلب: 19963
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که با پیوستن به استقلال به آرزویم رسیدم.

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران درمورد ثبت قرارداد با آبی پوشان پایتخت در هیات فوتبال استان تهران، بیان کرد: پوشیدن پیراهن استقلال برای هر بازیکنی آرزو است. خوشحالم که به استقلال آمدم و امیدوارم بتوانم با درخشش در جمع آبی پوشان پایتخت، رضایت هواداران را به دست آورم.

 
وی افزود: خوشبختانه علی رضا منصوریان از مربیانی است که به بازیکنان جوان بها می دهد و کیفیت بازیکن برایش از هر موضوعی مهم تر است. می خواهم به سرعت زیر نظر منصوریان به ترکیب اصلی استقلال برسم. وی مانند یک رفیق بالاسر بازیکنان است و نکات لازم را به ما گوشزد می کند.
 
سیار ادامه داد: یکی از امتیازهای استقلال این است که بازیکنان باتجربه به جوانان کمک می دهند. همین عامل سبب می شود تا به قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال و درخشش در این تیم امیدوار شوم.
 
مدافع استقلال در مورد ترافیک در خط دفاع این تیم، اظهار داشت: بازیکنان باکیفیتی در خط دفاع استقلال حضور دارند و همین عامل کار را برای من سخت می کند. البته ترافیک خط دفاعی را مثبت می بینم چرا که رقابت برای حضور در ترکیب اصلی در نهایت به سود استقلال تمام می شود.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان