اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1395 - 10:40   |   کد مطلب: 19956
روزنامه‌ چینی در آستانه دیدار دوم تیم ملی ایران برابر چین از احتمال محرومیت ایران به دلیل اتفاقات پیش آمده در جریان دیدار برابر قطر خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا،سیچوان نوشت  تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حالی سه‌شنبه برابر چین به میدان می‌رود که در بازی اول خود در برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر بازی جنجالی را پشت سر گذاشت که در دقایق پایانی به درگیری ختم شد.

این روزنامه نوشته است: " بازی دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود و به نظر می رسید هر دو مربی نسبت به قضاوت داور سنگاپوری حساس شده بودند و علیه اکثر سوت‌های این داور اعتراض می‌کردند. علاوه بر این تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز با لیزر، نور به صورت داور مسابقه می‌زدند و کار قضاوت را برای این داور سریلانکایی سخت کرده بودند.

جو متشنج شده آزادی که به "جهنم حریفان" معروف شده است در اواخر مسابقه تاثیر زیادی در درگیری دو تیم داشت و این نشان می‌دهد اگر تیم‌ ‌ملی چین بخواهد در این ورزشگاه بازی کند باید حسابی برای این جو آماده باشد.

از همان 30 ‌دقیقه نخست بازی تماشاگران حاضر در این ورزشگاه به شدت از تیم‌ ‌ملی شان حمایت کردند و بازی را برای قطری‌ها سخت کرده بودند. در پایان نیمه نخست نیز که با تساوی بدون گل به پایان رسید، یک اقدام دیگر از نیمکت ایران بار دیگر جو ورزشگاه را متشنج کرد و آن هم حمله کادرفنی تیم ایران به داور سریلانکایی مسابقه در وسط زمین بود که با دخالت نیروهای امنیتی ختم به خیر شد.

تماشاگران ایرانی معتقد بودند قطری‌ها اغراق می‌کنند و وقت زیادی از زمان را می‌گیرند. بعد از آن در دقایق پایانی و وقت‌های اضافه بود که دروازه‌بان قطر اشتباه کرد و توپ را در اختیار مهاجم ایران قرار داد تا دروازه خودی را باز شده ببیند تا بعد از این گل ورزشگاه آزادی صحنه درگیری‌های زیادی شود. بازیکنان و نیمکت نشینان ایران از یک طرف و چند بازیکن قطری از جمله کازورلا و سوریا از طرف دیگر رفتار خشنی از خود نشان دادند".

در ادامه این مطلب آمده است: نیروهای امنیتی و پلیس حاضر در این ورزشگاه نتوانستند نظم و امنیت را به خوبی در جریان این بازی را فراهم کنند. وجود لیزر در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی برای اذیت کردن داور مسابقه اقدامی بود که می‌توانست جلوی آن گرفته شود و به نظر می‌رسد تمامی این اقدامات دست به دست هم بدهد تا ایران از طرف AFC با جریمه و محرومیت روبرو شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان