اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 19932
یک زن مسلمان محجبه که پیش از این در ماه ژانویه از یکی از تجمعات انتخاباتی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا اخراج شده بود، بار دیگر به دلیل آنکه خودکارهایی با طرح کلمه "سلام" در یکی از تجمعات حامیان ترامپ توزیع کرد، اخراج شد.

به گزارش صبح الوند، به نقل از خبرگزاری هند، این زن مسلمان با نام رز حمید اظهار کرد: هنگامی که در یک تجمع انتخاباتی حامیان دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری، جمهوری خواهان آمریکا در شهر شارلوت در ایالت کارلینای شمالی، حضور پیدا کرده بود، پیش از آنکه حتی برنامه رسمی این تجمع آغاز شود، به این بهانه که اخلال ایجاد کرده، اخراج شد.
 

رز حمید در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: می‌خواستم، کاری کنم مردم بفهمند مسلمانانی که حامی ترامپ نیستند می‌توانند با حامیان ترامپ ارتباط و آشنایی داشته باشند.

وی گفت: هنگامی که در این تجمع حضور پیدا کردم گفتگوهای مثبتی با طرفداران ترامپ داشتم.

این دومین بار است که رز حمید از یک تجمع انتخاباتی ترامپ اخراج می‌شود او در ماه ژانویه نیز به دلیل یک اعتراض خاموش از یکی از تجمع‌های ترامپ اخراج شده بود.

وی تاکید کرد: کسی که مرا اخراج کرد مدعی بود من اخلال ایجاد کردم و این یک دروغ است و نشان می‌دهد آنها علیه مسلمانان تعصب دارند.

ترامپ این میلیاردر آمریکایی پیشتر به علت دعوت برای ممانعت از ورود مسلمانان به کشورش و مجبور کردن آنها برای داشتن کارت شناسایی خاص با موجی از خشم جهانی روبه‌رو شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان