اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. شهريور 1395 - 15:43   |   کد مطلب: 19875
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت:با هرنوع حرکت احمقانه دشمن در آسمان جمهوری اسلامی، آسمان را به جهنم آنان تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش صبح الوند، فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور در سخنرانی پیش از خطبه های  نماز جمعه همدان  ،ضمن اشاره به دهم شهریور به عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاءگفت: در این برهه از زمان که  همه نقاط جهان و کشورهای منطقه، گرفتار آتش هستند به لطف خدا امنیت در ایران اسلامی ساری و جاری است.

 

سرهنگ بیژن  ساعدی افزود: فرزندان شما در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء راه ارزشها و تعالی را ادامه خواهند داد و تهدیدات توخالی دشمن را در نطفه خفه خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه ملت ماپیچ و تاب هایی از تاریخ را پشت سرگذاشته، عنوان کرد: رهبری همواره برای ملت ایران و جریان مقاومت در استکبارستیزی و عدالت خواهی الگو بوده اند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور بیان داشت: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب و در طول 37سال پیروزی، همواره با زیر پا گذاشتن عهدهایشان با ملت ایران، ظلم های زیادی را به آنان رواداشتند و این دلیل بی اعتمادی ملت ما به دولت آمریکا است.

 

وی عنوان کرد:بی اعتمادی به آمریکا در بتن نیروهای مسلح بیشتر است و به واسطه تدابیر هوشمندانه فرماندهی کل قوا، نیروی مسلح آماده هر نوع دفاعی از کشور است.

 

سرهنگ ساعدی خاطرنشان کرد: اینکه عده ای تصور کنند که ارتش جمهوری اسلامی غافل از پیرامون خود و امور جاریه است تفکری خام و باطل می باشد چراکه حضور ارتش حضوری محوری و مسئولیتی است.

 

سرهنگ ساعدی افزود: وجود ارتش برای کشور مایه دلگرمی و آرامش است و  فرزندان شما ملت در نیروهای مسلح، از منافع کشور دفاع می کنند.

 

وی با اشاره به دهم شهریور به عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، گفت:این سازمان بسیار گسترده و دارای ماموریت های وسیعی در رابطه با ملت و آسمان جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان ماموریت های سازمان مذکور، بیان داشت:تامین و حفظ امنیت اتمی و پایدار آسمان جمهوری اسلامی از جمله ماموریت ها است که از طریق کشف، تشخیص و شناسایی، رهگیری و درگیری با دشمنان حاصل می شود.

 

وی عنوان کرد:کشف و شناسایی از ماموریت های دائمی مااست که حتی اجازه نمیدهیم باچالش مواجه شودو جز اصول اساسی و اولیه ما می باشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان