اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1395 - 0:20   |   کد مطلب: 19819
با ادامه پیشروی نیروهای سوری در جنوب غرب شهر حلب، حلقه محاصره تروریست‌ها در «الراموسه» تنگ‌تر شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه، مقاومت حزب‌الله لبنان، عراق و نیروهای دفاع مردمی از عصر امروز عملیات خود در جنوب غرب شهر حلب را گسترش دادند.

این درگیری ها در محور دانشکده های نظامی تسلیح، توپخانه و فنی هوایی به شدت ادامه دارد و نیروهای سوری و مقاومت توانسته اند بر ارتفاعات مشرف بر این دانشگاه ها مسلط شوند.

در روزهای اخیر در چندین مرحله کنترل دانشکده فنی هوایی میان طرفین دست به دست شده است. نیروهای سوری در حال تثبیت مواضع در حومه دانشکده های نظامی هستند.

تاکنون حدود 70 درصد دانشکده فنی هوایی،80 درصد مجتمع های 1070 از کنترل تروریست ها خارج شده است.

در یک هفته گذشته ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت عملیات تکمیل محاصره جنوب غرب شهر حلب را گام به گام با موفقیت ادامه می دهند و تاکنون موفق شده اند 40 درصد عملیات را با موفقیت به سرانجام برسانند.

با پاکسازی برخی مواضع در جنوب غرب شهر حلب، معبرهای نظامی کوچک باز شده به مرکز شهر تا حدود زیادی مسدود شده و تروریست ها در منطقه الراموسه تحت فشار شدید هستند.

با تسلط نیروهای سوری و مقاومت بر ارتفاعات ام القرع، العماره، البرنده و السیریاتیل تروریست ها متحمل خسارت فراوانی شده اند وهمین مسئله ورود آنها به مرکز شهر حلب را مختل کرده است.

55 تن از عناصر تروریستی در درگیری های شبانه روز گذشته در ارتفاعات العماره، المحروقات و ام القرع کشته و زخمی شده اند.

یک منبع میدانی نیز در گفت وگو با بین المل فارس اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع صنوبرات و شهرک القراصی را آزاد کنند و در تلاش هستند مواضع خود را در این مناطق تثبیت کنند.

انتهای =یام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان